Insti hiv zelftest betrouwbaar?

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Hoi, kan iemand aangeven of de hivzelf thuistesten van insti betrouwbaar zijn?

Reactie

e zijn betrouwbaar, maar kunnen pas 3 maanden na het contact gebruikt worden. Bij huisarts en GGD kan dat al na 4-6 weken

Reactie

@tandor,

Waarom worden de testen dan verkocht met de mededeling dat het na 3 weken kan?

Reactie

uit de bijsluiter. en het gaat hier dus om deze test:
    INSTI HIV test is eenvoudig uit te voeren en is uiterst accuraat, maar lees de gebruiksaanwijzingen goed door voor gebruik. De test kan al HIV antistoffen detecteren na 21-22 dagen na infectie, maar wees hier voorzichtig mee, het kan soms wel 3 maanden duren tot een positieve uitslag detecteerbaar is.

Reactie

Bedankt tandor. Maar die 3 maanden geldt in de regel toch voor alle testen?

Reactie

Nee, Bij de GGD en huisarts kun je vanaf 4-6 weken een betrouwbare test doen omdat er een andere test gebruikt wordt

Reactie

Hey Tandor, is ahf checkpoint betrouwbaar? Wil toch een test laten doen zodat ik weer normaal kan functioneren. Al dat angst en twijfel maakt mij erg moe

Reactie

Ik kan op die vraag geen antwoord geven

Reactie
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Waarom niet omdat je het niet kent of omdat je twijfels hebt?

Reactie

Omdat ik het gewoon niet weet

Reactie
Reageer op: Insti hiv zelftest betrouwbaar?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief