- Jan28 juni 2018 om 22:34
Hallo ik heb een vraagje hoe betrouwbaar is de hiv snel test rond 5 weken na contact bij Slotervaart ziekenhuis want ik heb begrepen hiv sneltest test alleen op antistoffen en geen antigenen of heb ik dat verkeerd ??
21 reactiesReagerenJohn (moderator)
28 juni 2018 om 22:34Die test is uiterst betrouwbaar en test ook op antigenen
ReagerenJan28 juni 2018 om 22:39thanks tandor je hebt echt een goede site voor mensen die zich druk maken
ReagerenJohn (moderator)
28 juni 2018 om 22:45Graag gedaan, maar het is niet mijn site….
ReagerenJan29 juni 2018 om 04:52maar tandor waarom lees ik toch op zoveel verschillende sites. 1 zegt weken en de andere zeg 12 weken enzovoort. dus als ik het op 5 weken wil doen is dat dan niet goed genoeg dan
ReagerenJan29 juni 2018 om 04:52Kep29 juni 2018 om 07:07Dat komt omdat er protocollen zijn, die vaak achterlopen tov de werkelijkheid. Protocollen zeggen 12 weken, maar de huidige duo testen zijn al na 4 weken betrouwbaar. België en Engeland hebben wel de protocollen aangepast. België (gebaseerd op huidige testen, dus 4 weken) en Engeland (gebaseerd op 6 weken, eerste test resultaten duo test). Protocollen veranderen zullen in Nederland ook veranderen, maar zal nog wel even duren.
ReagerenJan29 juni 2018 om 07:43dus Kep of tandor, dus jij zegt er is zekerheid bij 5 weken testen toch met een hiv sneltest ??
ReagerenJohn (moderator)
29 juni 2018 om 09:40Ja hoor.
ReagerenJohn (moderator)
29 juni 2018 om 10:31Je kunt al vanaf 4 weken betrouwbaar testen met de huidige testen
ReagerenJan29 juni 2018 om 16:08tandor maar kan je hiv klachten krijgen na 5 a 7 dagen na contact zoals koorts 38,9 2 dagen lang. daarna 3e dag zakte het na 38. en dan een dag later dus 4e dag na 37,9, ik had ook andere klachten zoals hoesten met slijm, verkoudheid lopende neus met slijm, dit hield aan voor totaal 4 dagen zo. En vanaf vandaag is mijn tempratuur 37.2 en ik heb nog alleen hoesten. Klinkt het op hiv griep volgens jou tandor ??
contact was: 22 juni met een vrouwelijke prostituée. Zij heeft mij eerst afgetrokken zonder condoom maar niet haar zelf gevingerd. Ik heb haar wel gevingerd maar niet me zelf afgetrokken hoogstens miss. Me penis aangeraakt. Vervolgens der borsten gelikt maar niet gezogen. Vervolgens ging ze met haar mond champagne schenken in mijn mond daarbij spuugde ze per ongeluk ook richting mijn mond wat beetje ook op mijn lippen terecht kwam en beetje in me mond meteen mijn mond gewassen en uitgespuugd weet niet als je zo een soa of hiv kan krijgen.? Vervolgens heeft ze me gepijpt met condoom. Het leekt niet gescheurd toen ze klaar was ermee toen heb ik haar vaginaal geneukt ook met et zelfde condoom. Toen ik klaar kwam en terug trekte zat condoom nog aan me pik dus net afgegeleden. En mijn klaarkomen was nog erin in de condoom dus ik neem aan het is niet gescheurd of een gat. Wat is de kans voor hiv griep door zo een. Contact omdat ik klachten ervaarde
ReagerenJan29 juni 2018 om 16:10“niet afgegeleden”
ReagerenJan29 juni 2018 om 16:11vervvolgens heeft zij de condoom van me pik afgedaan toen alles klaar was. En toen ben ik me zelf gaan wassen
ReagerenJohn (moderator)
29 juni 2018 om 16:47“ik had ook andere klachten zoals hoesten met slijm, verkoudheid lopende neus met slijm” dit zijn klachten die niet bij een conversiegriep horen.
Reageren
Je hebt toch geen risico op HIV gelopen…….Jan29 juni 2018 om 16:49jaa maar koorts wel en ik had 2 dagen lang 38,9 last van koorts waarna het zakte na 2 dagen naar wat lager en lager maar koorts is wel een symptoom van hiv dat zeg jij zelf op veel berichten
Reageren