- Tess26 juni 2018 om 23:42
Hallo,
Sinds begin dit jaar heb ik herpes genitaal opgelopen, maar nu is sinds dien mijn temperatuur veranderd van 36,8 naar 37,2.
Ben de eerste weken niet lekker geweest maar dit zijn ook symptomen van herpes. Heb geen koorts of diaree of huid uitslag gehad toen. Alleen de iets verhoging blijft is dit iets wat bij hiv zou kunnen? Kan er niks op internet over vinden, alleen hoge koorts.
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
27 juni 2018 om 00:27Dat heeft met HIV niks te maken. Je hebt herpes opgelopen toch geen HIV
ReagerenTess27 juni 2018 om 16:55Ja maar ik ben nu ook bang dat ik hiv heb opgelopen omdat ik de zelfde symptomen als hiv heb gehad.
En omdat ik me nu 5 maanden later nog niet helemaal goed voel.
En elke dag een hele warme huid heb het lijkt erg op koorts alleen is de temperatuur 37.2.
ReagerenTess27 juni 2018 om 17:27Is altijd/weken achter elkaar verhoging of koorts wel iets wat bij hiv hoort?
ReagerenJohn (moderator)
27 juni 2018 om 18:17Laat dan een HIV test doen. Dat weet je het helemaal zeker
ReagerenTess28 juni 2018 om 12:18Ja ga ik ook laten doen.
Van het niet lekker voelen schiet ik ook niks mee op en maak je je zelf alleen maar gek.
Maar ik heb nog wel een vraag.
Is het bij hiv zo dat als je besmet bemt dat je eerst grieperig met hoge koort krijgt en noem het maar op. En dan heel lang even geen klachten hebt. Of kan het zijn dat je maar door blijft kwakkelen en ook je temperatuur steeds wisseld al die tijd? (Geen koorts)
ReagerenJohn (moderator)
28 juni 2018 om 12:33vaak is het zo, dat je na een conversie griep dus jaren geen klachten hebt
Reageren