Zoeken Vraag het forum

Test

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Kevin

bijna 3 weken geleden orale en vaginale seks met dvp gehad. Chlamydia en gonorroe test was negatief. Ik had me er van laten overtuigen dat er geen kans was op hiv besmetting. Nu heb ik wel al 3 dagen keel iritatie. Ik heb nu weer grote angst voor hiv. Moet ik me laten testen?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zijn geen klachten die met HIV te maken hebben. Wel met verkoudheid/keelontsteking. dat heerst op dit moment

Reageren
    Kevin

ik zie wel overal staan dat keelpijn een symptoom is.

adviseer jij om te testen?

Reageren
    John (moderator)

Als je onbeschermde seks hebt gehad, is er wel een risico geweest. Maar de klachten die je nu hebt zijn daar niet van. Bij een HIV infectie treden deze klachten nooit alleen op. Als je de angst blijft houden, is het goed om je te laten testen.  Dat verschaft dan zekerheid en kun je het laten gaan.

Reageren
    Anoniem

Ik heb seks gehad met condoom. Aan welke klachten combinatie moet ik denken?

Reageren
    John (moderator)

Dan heb je een risico op HIV  gelopen en ook niet op andere soa’s m.u.v. herpes of genitale wratten

Reageren
    kevin

Bedoel je geen risico ipv een risico?

aan welke klachten combinatie moet ik denken? Omdat ik wel last heb van mijn keel.

Reageren
    John (moderator)

Excuus..

Geen risico op HIV natuurlijk. Dus hoef je je ook over klachten van HIV geen zorgen te maken

Reageren
Reageer op: Test
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.