- M7 maart 2018 om 13:29
Is een hiv test uitslag betrouwbaar na 25 dagen? Dit vroeg ik mij af. Volgend mij is er dan alleen op 1 en 2 getest?
Bedankt
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 13:50In principe is een test betrouwbaar, 6 weken nat her contact. Wordt er eerder getest dat is het weliswaar een redelijk betrouwbare test, maar moet er wel een controletest plaats vinden.
ReagerenM7 maart 2018 om 15:48Oke, mijn hoofdpijn is inmiddels weg, maar ik maak mij nog steeds zorgen. Heb erg last van mijn buik (opgeblazen gevoel). Heb geen diaree, maar wel dunne ontlasting. Las ook dat het een symptoom kan zijn?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 15:52Dat heeft met HIV niks te maken hoor. Ik denk dat het eerder van de stress is
ReagerenM7 maart 2018 om 15:55Ja bij mijn huisarts willen ze het pas na 3 maanden echt weer testen. Althans dat zegt de assistente. Van de arts mocht ik er eentje al vorige week doen. Doen huisartsen ook aan die test die betrouwbaar is na 4 weken?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 16:07In principe kun je ook bij de HA vanaf 6 weken testen met de nieuwe testen die worden gebruikt. Je kunt daarvoor ook naar de GGD gaan.
ReagerenM7 maart 2018 om 17:47Oke, dus mijn klachten zeggen eigenlijk ook niks? Want sommige mensen krijgen in het begin geen klachten toch?
ReagerenJohn (moderator)
7 maart 2018 om 18:15Het lijken in ieder geval geen HIV klachten
Reageren