- hee12 juni 2011 om 18:31
Ik ben 14 jaar en op mij eikel (beetje onderin) Heb ik kleine bultjes! En hij voelt heel raar en hij word niet egt meer stijf:S Maar me zo zorgen en durf niet tegen me ouders te zeggen:( HELP ME WAT MOET IK DOEN!?
5 reactiesReagerenIneke12 juni 2011 om 21:41Als je een seieuze medische vraag wilt stellen, dan zou je allereerst de moeite kunnen nemen om een serieuze vraag te formuleren waarin je beschrijft wat jouw klachten precies zijn. Als je je werkelijk een K.. voelt, dan is dat voor een medische website een wat vreemd bericht voor een jongen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dus nogmaals, we helpen je graag verder maar dan hebben we wel goed informatie van jou nodig. Dit is een serieuze website waar serieuze vragen worden gesteld en serieuze antwoorden worden gegeven En dat kan ook als je pas 14 bent, maar dan zul je wel een beetje meer je best moeten doen.
ReagerenHeleen7 juni 2013 om 16:41Bedoel je Parelketting of pearly penile papules (ook wel P3 of corona divina genoemd)?
ReagerenAnoniem7 juni 2013 om 16:42Parelketting of pearly penile papules (ook wel P3 of corona divina genoemd) zijn kleine, kegelvormige papillen, die bij sommige mannen in meerdere of mindere mate aan de basis van de eikel voorkomen. De papillen variëren in grootte en zijn slechts zelden groter dan 1 millimeter in doorsnede. Het aantal papillen kan uiteenlopen van enkele tot meer dan honderd. Ze zijn vleeskleurig tot wit. Waarschijnlijk heeft 20 à 30% van alle mannen de papillen in meerdere, of mindere mate; uit onderzoek is gebleken dat de papillen minder vaak voorkomen bij besneden mannen ten opzichte van onbesneden mannen.
Bron:
Reageren
http://nl.wikipedia.org/wiki/ParelkettingAnoniem7 juni 2013 om 16:43Parelketting:
Reageren
[img size=300]http://www.dokter.nl/media/kunena/attachments/legacy/images/pearly_penile_papules-537cd94e90c2a2183c3b43e40550fb38.jpg[/img]Anoniem4 juni 2016 om 19:09@inneke wat een belachelijk antwoord geef jij hier dan wel niet?
Reageren