Zoeken Vraag het forum

Soa door speeltje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dennis

Hallo,

Ik ben bij een dame thuis geweest(prostituee). Ze had voor mij ook een andere klant. Toen ik binnen kwam hebben we eerst gekletst en zijn daarna naar de kamer gegaan. Vervolgens is er geen sex geweest. Enkel wat gespeeld met vibrators. Deze zijn alleen tegen mijn ballen( en net daaronder) en penis aangekomen. De vibraties hebben ook even tegen mijn eikel aan gezeten. Er was geen condoom om de vibrators gebruikt. Maar volgens de dame was alles wel schoon. Hoe groot is het risico op soa? En dan bedoel ik ook hov en hepatites. Voor hepatites b ben ik ingeënt

14 reacties
    Reageren
    Anoniem

Hiv of hepatitis kan je zo niet krijgen. Gonorroe of chlamydia is de kans bijzonder klein, eigenlijk nihil.

Reageren
    Dennis

Dus een soa test is niet nodig?

Reageren
    Anoniem

Nee, absoluut niet. Het is anders wanneer de vibrator in je anus zou zijn geweest.

Reageren
    Dennis

Dacht namelijk dat enig contact met slijmvliezen al risico was. De vibrators kwamen wel tegen mijn blote eikel?

Reageren
    Anoniem

In theorie kan alles. Ik zou me hier geen zorgen over maken.

Reageren
    Dennis

Wat is het verschil dan tussen tegen de eikel aan en in de anus? Bij beide zijn toch slijmvliezen?

Reageren
    John (moderator)

Het contact in de anus is invasiever dan het aanraken van de eikel. Maar er is een kleine kans.. Heel klein

Reageren
    Anoniem

Indien in de anus, dan is het veel intensiever. Maar nogmaals: in theorie kan alles.

Bovendien is de kans dat je klachten krijgt bij een soa aan je penis vrij groot, dat is dan een trigger om actie te ondernemen (en dan alsnog een test te doen). Bij een soa aan de anus heb je niet altijd klachten of je linkt ze niet aan een soa.

Reageren
    Dennis

Oke duidelijk. Maar John het was niet even aanraken . Het heeft wel een aantal keer een aantal seconden boven tegen mijn eikel aan gezeten

Reageren
    Anoniem

@Dennis: wat wil je nou?

Blijf je net zo lang vragen stellen tot iemand zegt: het was een enorm risico?

Zet er een streep onder. Wees er niet meer mee bezig. Ga verder met je leven.

Reageren
    Dennis

Ik wil het scenario goed vertellen. Is het ook zo dat soas niet lang overleven buiten het lichaam?

Reageren
    Anoniem

Doorgaans niet. Maar meestal wel enkele minuten. Afhankelijk van hoe droog of vochtig het oppervlakte is waar ze op zitten.

Reageren
    Dennis

Zoals ik kon zien droog

Reageren
    Dennis

Er zat sowieso 10 minuten tussen het contact. Ik denk zelfs iets meer

Reageren
Reageer op: Soa door speeltje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.