Klopt het als je een autoimuunziekte hebt dat je hiv nooit kan aantonen in het bloed?
Of is dit geen waar?
Ik deed een test op 8 weken en deze was negatief.
Ik heb bij mijn weten geen autoimuunziekte maar sinds kort wel last van stress en darmklachten stress gerelateerd ik heb een donker groene stoelgang voor de rest geen last ervan.
En ik heb ook een lichte schimmelinfectie gehad op eikel?
N een een griepje vorige week met koorts keelpijn hoesten en niezen
Nee dat is niet waar.
Het enige wat je met een gewone HIV test dan niet kunt vinden zijn antistoffen als je dus een auto-immuunziekte hebt waadoor je lichaam geen antistoffen aanmaakt. Je hebt geen auto-immuunziekte (want dat je dan zeker wel weten) dus was de test goed.
Griep, corona en verkoudheid heersen op dit moment.
Ik heb nog nooit problemen nu precies symptomen van pds stel ik heb pds en mijn test is negatief, is deze dan betrouwbaar op 8 weken?
En wat zou PDS daarmee te maken hebben? Dat is toch geen auto-immuunziekte
Maar stel ik heb een of andere autoimuunziekte waarvan ik niet weet.
Kan dit een vals negatieve test geven na 8 weken?
Dus als ik het goed begrijp bij een autoimuunziekte vind de hiv combotest de antistoffen niet maar dan wel het P24 antigeen?
Dat klopt
Maar verdwijnt het antigeen niet waardoor je het dan nooit kan weten?
hoelang blijft antigeen?
Kan ik door stress en angst een autoimuunziekte opgelopen hebben?
Nee zo krijg je beslist geen auto-immuunziekte waarbij je lichaam geen antistoffen meer aanmaakt. Je moet je daar ook helemaal niet mee bezig houden.
Je hebt niet zo'n auto-immuunziekte, anders zou je dat echt wel weten en had je in kritieke toestand op de IC gelegen in de corona periode. Of wellicht corona niet overleefd. Je hebt met 8 weken een negatieve test gehad. Dus geen HIV. Laat het rusten
En het feit dat ik enkele dagen na de griep enkele kilo’s kwijt ben zal daar ook mee te maken hebben dan?
Dat zal dan met de griep en PDS te maken hebben