- Anoniem15 november 2015 om 15:22
hallo, ik ben een jongen van 15 jaar en heb een vraagje.
wanneer ik een erectie heb, en probeer om te masturberen, lukt het me niet om mijn voorhuid over de eikel te trekken. als ik dit probeer, doet het pijn en kom ik niet verder dan de helft van de eikel. een tijdje terug ben ik bij een uroloog geweest voor een eventuele besnijdenis, hij zij dat ik een extreem kleine ring heb maar verzekerde me dat dat niet nodig was. heeft iemand tips voor me of weten jullie hoe ik dit aan moet pakken? misschien doe ik wel iets verkeerd.6 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 november 2015 om 15:26Schijnbaar heb je dan toch een vernauwing. Heeft de uroloog verder geen tips gegeven om daar zelf iets aan te doen?
ReagerenAnoniem15 november 2015 om 15:41ik krijg de voorhuid gemakkelijk naar achter als de penis niet in erectie is, als hij dat echter wel is, dan krijg ik hem niet naar achteren. hij zei dat ik moest oefenen als ik bijvoorbeeld in bad zat, dat lukt ook wel. het is echt alleen met een erectie
ReagerenAnoniem15 november 2015 om 15:43zou er ook sprake kunnen zijn van een verkleving?
ReagerenJohn (moderator)
15 november 2015 om 15:53Nee, want bij een verkleving zou je dat ook moeten hebben als je penis niet in erectie is. Dus een verkleving kan ik me niet voorstellen.
Reageren
Dat oefenen moet je ook doen als je penis in erectie is……Anoniem15 november 2015 om 15:54Hierbij een foto van hoe het er uit ziet
ReagerenJohn (moderator)
15 november 2015 om 16:02Het spijt me. Maar omdat je je hand zo kort onder je eikel hebt is dat niet goed te zien. Het probleem doet zich ook niet voor wanneer je penis slap is.
Ik heb de foto’s en ook je naam verwijderd….
Reageren