Zoeken Vraag het forum

erectie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hallo, ik ben een jongen van 15 jaar en heb een vraagje.
    wanneer ik een erectie heb, en probeer om te masturberen, lukt het me niet om mijn voorhuid over de eikel te trekken. als ik dit probeer, doet het pijn en kom ik niet verder dan de helft van de eikel. een tijdje terug ben ik bij een uroloog geweest voor een eventuele besnijdenis, hij zij dat ik een extreem kleine ring heb maar verzekerde me dat dat niet nodig was. heeft iemand tips voor me of weten jullie hoe ik dit aan moet pakken? misschien doe ik wel iets verkeerd.

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Schijnbaar heb je dan toch een vernauwing. Heeft de uroloog verder geen tips gegeven om daar zelf iets aan te doen?

Reageren
    Anoniem

ik krijg de voorhuid gemakkelijk naar achter als de penis niet in erectie is, als hij dat echter wel is, dan krijg ik hem niet naar achteren. hij zei dat ik moest oefenen als ik bijvoorbeeld in bad zat, dat lukt ook wel. het is echt alleen met een erectie

Reageren
    Anoniem

zou er ook sprake kunnen zijn van een verkleving?

Reageren
    John (moderator)

Nee, want bij een verkleving zou je dat ook moeten hebben als je penis niet in erectie is. Dus een verkleving kan ik me niet voorstellen.
    Dat oefenen moet je ook doen als je penis in erectie is……

Reageren
    Anoniem

Hierbij een foto van hoe het er uit ziet

Reageren
    John (moderator)

Het spijt me. Maar omdat je je hand zo kort onder je eikel hebt is dat niet goed te zien. Het probleem doet zich ook niet voor wanneer je penis slap is.

Ik heb de foto’s en ook je naam verwijderd….

Reageren
Reageer op: erectie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.