Zoeken Vraag het forum

Hetero – Bi

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Neusje

Hallo, ik ben een 38 jarige vrouw. Getrouwd en hebben Kids.
    Sinds enkele maanden heb ik gevoelens voor een vrouw. Ik lig voledig met mezelf in de knoop. Heeft iemand dit nog meegemaakt?

Bedankt N

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Beste N.

Over wat voor gevoel praat je over? Verliefdheid of gewoon Prettige gevoelens?

1. Je zou bi kunnen zijn.
    2. Lesbisch zou je niet kunnen zijn, anders was je daar allang achter.
    3. Het kan ook zijn als je hele lange tijd bloot heb gesteld aan stress dat je een lichte ocd hebt ontwikkeld. Dat heb ik nml ik heb een burnout te pakken met diagnose angststoornis en dwanggedachten. 29 jaar nooit op een jongen gevallen nooit sexueel aangetrokken door jongens of mannen en door de burnout ineens kwam het binnen zou ik homo kunnen zijn na een loop van tijd was het ik ben homo durfde geen man tegen te komen. En nu 2 maanden later heb ik er niet zoveel last van. Heb uiteraard een gezin en kind. Mede door veel rust afleiding medicatie en therapie.

Let wel op stress want dat kan echt gekke dingen doen met je zelf. Voornamelijk geestelijk.

Maar het kan zo zijn dat je haar leuk vind.

We zijn mensen geen robots. Niet zo in hokjes denken. We zijn allemaal bi alleen we kiezen of hebben net wat meer gevoelens voor het ene geslacht dan ander. Het zijn voorkeuren. Maar als ik jouw was zou ik open zijn rn gewoon alles op tafel leggen. Dat heb ik ook gedaan

Succes

Reageren
    Neusje

Hallo,

Ik ben wel degelijk verliefd.
    Dit is net het moeilijke aan alles. Ik heb een prima leven ma deze gevoelens doen me zo hard twijfelen.

X

Reageren
    Anoniem

Ja dan is de kans dr dat je bi bent. Maar andere kant je hoeft er toch niks mee te doen?

Gewoon over laten waaien. Gevoelens gaan vanzelf wel weg. Neemt alleen niet weg dat je vast een x verliefd zou worden op een ander.

Ik heb een lichte ocd. Ik ben hetero. Alleen de dwanggedachten zitten bij mij in de weg maar inmiddels stukke malen minder door therapie en medicatie.

Maar miss open en eerlijk zijn en je zelf de vraag stellen wat je wilt is het een verliefdheid met dat je je leven vast wil zitten of gewoon een gevoelens met gedachte dat er toch niks uit komt.

Reageren
Reageer op: Hetero – Bi
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.