- Anoniem1 mei 2014 om 20:47
Gegroet,
Ik ben een jongen van 22 jaar en heb sinds een half jaar het gevoel dat ik een erectiestoornis heb. Ik heb een jaar geleden een spatader in mijn balzak gehad (medische term ben ik even kwijt) en de artsen hebben mij verteld dat dit geen invloed heeft op mijn seksleven en dat een groot percentage van de mannen dit heeft.
Nu denk ik echter dat dit er bij mij wel iets mee te maken heeft, aangezien ik merk dat mijn piemel sindsdien nog wel hard wordt op het laatste stukje na. Dus ik heb een erectie voor 80/90 procent. Dit gebeurt zowel bij het aftrekken als bij de seks zelf, nu is het bij handwerk en mondwerk geen probleem echter bij de penetratie zelf levert het problemen op. Aangezien hij daar dan vaak te “slap” voor is. Ik probeer nu al libido-verhogende middelen te slikken, maar ook dit helpt niet. Ik lees vaak dat het dan psychologisch van aard is, maar dan zou het bij het aftrekken toch geen problemen op moeten leveren.
Mijn dank is groot!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
1 mei 2014 om 21:05[quote]Ik lees vaak dat het dan psychologisch van aard is, maar dan zou het bij het aftrekken toch geen problemen op moeten leveren.[/quote]Dit is natuurlijk niet helemaal zo. Ook bij masturberen kan dat dan problemen opleveren. Een variocele zou dat in principe niet moeten veroorzaken. Maar uitzonderingen bevestigen de regel. Ik denk dat je er goed zou doen om terug naar de uroloog te gaan en dit probleem te bespreken.
Heb je zelf verder geen last van de variocele tijdens het vrijen of masturberen?
Reageren