- Anoniem5 september 2013 om 00:34
Hallo ik heb een probleem dat een beetje mijn leven aan het verzieken is.
Ik ben een jongen van 22 en had voordien nog nooit seksuele ervaringen waarbij sprake was van penetratie. 1.5 maand geleden heb ik een leuk meisje leren kennen.
Voor de seks liggen we meestal een hele tijd tegen elkaar in bed, elkaar strelen kussen enzovoorts. Als het dan tijd is om echt seks te hebben, dan krijg ik hem gewoon niet omhoog. Terwijl ik tijdens het kussen en een beetje met elkaar “spelen” hem wel hard voel worden. En ik heb geen idee hoe dat komt, ik heb niet het gevoel dat ik zenuwachtig ben of iets dergelijks ik voel mij op mijn gemak bij haar.
Ook als ik haar aan het vingeren ben en zij mij probeert af te trekken dan krijg ik hem niet omhoog.
Het ding is: ik zou hem denk ik zelf wel nog omhoog kunnen krijg door mijzelf af te trekken. Ik heb het idee dat als ik een hele tijd opgewonden ben tijdens het kussen en aanraken van elkaar, dat ik daarna veel hardere stimulatie nodig heb om hem omhoog te krijgen: kan dit kloppen?Ik weet haast zeker dat ik hem zelf nog wel omhoog zou kunnen krijgen als ik het zou proberen. Maar wat zij doet dat doet het hem gewoon niet voor mij, als ik al zo’n lange tijd opgewonden ben.
Wat denken jullie kan dit kloppen? Iemand anders ervaring mee?
Ik vind haar echt heel erg leuk en als ik het niet op kan lossen dan moet ik het wel met haar beëindigen want ik kan dat haar niet aandoen en mijzelf ook niet aangezien ik mij er heel erg voor schaam.1 reactieReagerenAnoniem12 juni 2014 om 07:48Is het nog gelukt?
Reageren