- Maartnn9 mei 2013 om 19:11
Ik had vandaag bijna voor de eerste keer seks met mijn nieuwe vriendin. Ik heb al eerder seks gehad, maar heb komend probleem nog nooit gehad.
Ik kreeg mijn penis namelijk niet volledig in een erectie waardoor ik hem niet in de vagina kreeg. Op het moment dat het allemaal gebeurde moest ik eigenlijk plassen, maar ging niet, want wou ons moment niet onderbreken. Nu is mijn vraag of deze erectiestoornis misschien zou komen doordat ik eigenlijk moest plassen?Alvast bedankt!
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 mei 2013 om 21:37Ja Maartnn,
Reageren
Dat is dus heel goed mogelijk. Een volle blaas en druk op de urineleider kan dat veroorzaken. Het komt wel vaker voor bij ochtendsex.
De volgende keer dus toch maar eerst plassen gaan.Maartnn10 mei 2013 om 21:03Oke, dankje voor de bevestiging. Deze morgen voelde ik dat ik moest plassen, en dacht van ‘ik ga het eens testen of ik nu wel een volledige erectie krijg’. Het lukte dus ook niet. Toen besloot ik me te masturberen om te kijken of ik wel degelijk klaar kon komen (dat gevoel had ik gisteren ook), en het lukte wel degelijk. Dus het kan inderdaad goed zijn dat het kwam door de volle blaas. Bedankt voor je bevestiging.
ReagerenJohn (moderator)
10 mei 2013 om 21:05Graag gedaan.
Reageren
Puur op ervaring gebaseerd! LOLEmma11 mei 2013 om 13:13Fijn, dat is ook weer opgelost 😉
ReagerenHans27 augustus 2013 om 03:25Klopt dus
Reageren