Zoeken Vraag het forum

raar

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • anoniem

Hallo ik heb een relatie van anderhalf jaar. Wat ik niet snap is, mijn vriend spreekt 1 keer in het halfjaar met een vriend af, maar die vriend wil mij niet erbij hebben -zegt mijn vriend- want ze willen met mannen onder elkaar zijn. Dit word de 4e keer dat ik niet meega en ik vind het best raar dat ik nooit uitgenodigd word. Die vriend heeft ook eens een barbecue gegeven en toen werd ik ook niet uitgenodigd. Nu hadden ze dus afgesproken gelijk de volgende dag, en toen belde die vriend die dag op, dat hij een andere keer wilde afspreken want zijn vriendin wilde iets leuks met hem doen. Dus zijn vriend laat hem vallen voor hem, en mijn vriend laat mij vallen voor hem, toch? Of zie ik dit verkeerd?

Ik vond het niet erg dat hij ging. Ik gun hem zijn vrijheid, alleen vond ik het raar dat die vriend mij nooit uitnodigt. Zijn andere vrienden doen dit wel en mijn vriend werd boos toen ik dit zei en hij dacht meteen dat hij niet weg mocht van mij.

Kan iemand mij vertellen wat dit precies inhoud?

6 reacties
    Reageren
    Anoniem

Het houdt in dat jij graag meewilt, en dat dit niet lukt, zit jou dwars.

Reageren
    anoniem

ik hoef niet elke keer mee maar ik bedoel dat zijn vriend mij nog nooit heeft uitgenodigd ook niet toen die bleef eten bbq en dat vind ik raar ja waarschijnlijk word er alles besproken over mij wat ik niet mag horen ofzow hoe ons sex leven is bijv

Reageren
    Fleur

Waarom vraag je dan niet wat er besproken wordt en of je eens meemag?

Reageren
    ANONIEM

ja dat is juist mijn probleen dan krijg ik ruzie en dan krijg ik te horen dus dat ze alleen willen zijn jongens onder elkaar

Reageren
    Loes

Krijg jij ruzie als je gewoon een vraag stelt?! Nou, dan zou ik ook wantrouwig worden!

Reageren
    anoniem

ja hij denkt dat ik daarover begin omdat ik niet wil dat die weg gaat en dat hij beperkt word in zijn doen en laten maar daarom word vraag ik het niet , op verjaardagen van die vriend mag ik wel komen en anders niet voortaan ga ik ook niet meer naar zijn verjaardag kijken wat mijn vriend daarop zegt

Reageren
Reageer op: raar
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.