Ben 42 jaar oud en ben 20 jaar getrouwd heb 5 kinderen waaronder een baby van 2 jaar. Mijn vrouw is in maart 2023 bevallen en ze geeft borstvoeding en de andere kinderen zijn van 19, 18, 16 en 14 jaar dan nog de baby van 2 jaar. In september 2024 heb ik nog seks gehad met mijn vrouw maar ze geeft borstvoeding en ik slaap niet meer naast haar in bed ik slaap op de bank sinds de baby 6 maanden is geworden, maar we zoenen wel en knuffelen mekaar ect. Maar echt seks niet meer. Mijn vrouw wil heel graag maar ik voel me sinds december niet meer goed in mijn vel. Veel moe en geen kracht. Heb pds syndroom en soms hernia. Afgelopen week kreeg ik hartpijn ben met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Heb een infuus gekregen en bloedverdunners pillen voordat ik naar het ziekenhuis werd gebracht. Daar in het ziekenhuis kreeg ik een hele grote stijve en schaamde me en deed hem verstoppen tussen mijn benen. Eergisteren wou ik weer met mijn vrouw naar bed ik kreeg hem wel stijf maar bij het insteken werd ie slap. Mijn vrouw vond het niet erg maar moest wel lachen. En ik vind het heel erg. Vanochtend kreeg ik pijn bij het plassen denk aan urineweginfectie. Ik masturbeer niet. En ga ook niet vreemd dus ben altijd thuis met mijn vrouw. Wat heb ik. Heb ook geen kracht om iets te doen werken of sporten. Moe. En nu maak ik me echt zorgen om mijn erectie ik wil zo erg naar bed met mijn vrouw.
Misschien een burn out of overspannen. Ga naar de huisarts en bespreek het
Bedankt. Ben vandaag naar de huisarts geweest heb ook urineonderzoek gedaan en 5 buisjes bloed afgenomen nog geen uitslag gekregen. Maar ik voel me ook niet erg goed.
Nogmaals bedankt.