Hey dokter normaal gezien moest ik 31/01 mijn menstruatie krijgen maar ik heb ze nog niet en 3/02 heb ik zwangertest gedaan was negatiev ik had ook seks gehad 6/01 toen is mijn vrien klaargekomen in mijn vagina derna heb ik de map gepakt en na 1 week had ik zo 2 3 dagen bloeding dan was het over maar nu heb ik steeds mijn menstruatie niet maar ik krijg af en toe zo krampen aan zijkanten en mijn vagina is zo vochtig precies dat ik menstruatie heb maar ik kijk het is het niet kan dat door map zijn dat ik ze niet heb en omdat ik zo paar dagen bloeding had? Ik maak me echt zorgen er zal tog geen zwangerschap zijn hee??
Je menstruatie kan later komen of zelfs uitblijven door de MAP en de bloeding die je daardoor hebt gehad
Dus dat is normaal en er is tog geen zwangerschap ofzo he ik maak me beetje zorgen dervoor dat zal zeker door map zijn
Het zal van de map zijn... Maar om te kijken of je zwanger bent moet je een zwangerschapstest doen. Niemand kan je zo via internet vertellen of je zwanger bent