- Anoniem18 februari 2020 om 21:02
Beste allemaal,
Ik ben twintig jaar en ik heb 1,5 jaar een relatie met een jongen van 20. Na een paar maanden kreeg hij woedeaanvallen tijdens een ruzies. Hij schreeuwt en kan hier niet mee stoppen, scheld mij uit, zegt pijnlijke dingen en maakt spullen (telefoon, iPad, piano etc.) kapot. De aanleiding van de woedeaanval is altijd hetzelfde: jij maakt me boos dus ik heb het recht om me zo te gedragen. Tijdens zijn verschillende woedeaanvallen heb ik alles geprobeerd: Niks zeggen, weggaan, hem proberen te kalmeren, zeggen dat hij moet stoppen en dus mijn grenzen aangeven. Nu woon ik alleen en heeft hij vaak woedeaanvallen in mijn huis, hij wilt dan zelf absoluut niet weggaan en ik durf niet weg te gaan uit angst dat hij mijn spullen kapot maakt. Na zijn woedeaanval ziet hij in dat hij boos was, maar dat moet ik accepteren en hij belooft altijd dat het nooit meer zal gebeuren. Echter gebeurt het telkens opnieuw en ik weet niet meer wat ik moet doen. Hij wilt niet naar de huisarts, hij zegt dat het niet nodig is.
Wie kan mij helpen???
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 februari 2020 om 21:06Als hij geen hulp wilt zoeken en vooral denkt dat niet nodig te hebben, moet je ermee stoppen en hem buiten de deur houden !
Reageren