Zoeken Vraag het forum

Vriendin plast tijdens vrijen en schaamt zich

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Djowan

Hallo iedereen.

Mijn vriendin heeft een hormonale aandoening waardoor haar blaas soms eigenwijs doet. Ze heeft daardoor weleens een ongelukje. Het ding is ook dat ze dit heeft tijdens het vrijen. Daardoor gaat ze elke keer naar de wc als het het erop lijkt dat het we richting vrijen gaan. Dat vind ik soms wel “verdorie”, maar ik begrijp het uiteraard wel. Het ding is vooral dat ze zich tijdens het vrijen hierdoor heel moeilijk kan ontspannen en vaak wil stoppen met vrijen uit angst dat het gaat gebeuren. Kennelijk voelt ze tijdens het vrijen heel veel plasdrang.
    Het is niet dat ik hier een fetish bij heb, maar ik vind het ook niet onoverkomelijk dat het gebeurt. Zeker omdat het nooit veel kan zijn, net omdat ze dan steeds gaat plassen. Tijdens soms ook nog eens.

We zijn nu 2 jaar een koppel en op die 2 jaar heeft ze zich in bed nog maar 2 keer echt kunnen ontspannen nadat ze ook dan zei dat we moesten stoppen en ja, dan kwam er telkens ook urine mee bij het klaarkomen. De eerste keer dat dit gebeurd is, was ik best blij. Dit klinkt gek, ik had natuurlijk ook liever dat ze dat probleem niet had, maar ik wil haar wel verwennen als haar partner, ik wil dus ook dat ze geniet in bed.

Aan het plassen op zich valt weinig te doen, die hormonale aandoening is chronisch. Ze schaamt zich sowieso over dat stukje naar mij toe ook al heb ik daar nooit een probleem van gemaakt. Ik begrijp wel dat ze haar hiervoor schaamt natuurlijk. Ik heb zelf tot mijn 16de in bed geplast, ik vond dat ook verschrikkelijk en er is een reden waarom ik geen alcohol drink. Ik heb haar dat ook verteld omdat ik hoopte dat ze zich daarover dan meer zou ontspannen bij mij.

Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken?

Reageer op: Vriendin plast tijdens vrijen en schaamt zich
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.