Zoeken Vraag het forum

Verliefd op een oudere man/collega

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo

Ik ben een meisje van 18jaar en ben verliefd op iemand van 30 jaar. Hij weet dat niet en ik durf het niet zeggen omdat ik nog maagd ben en ik ook niet weet hoe hij erop zal reageren
    Wat moet ik nu doen?

John (moderator)

[quote]ik durf het niet zeggen [b]omdat ik nog maagd ben[/b][/quote] wat is dat nou voor domme reden om iets niet durven zeggen? Wat heeft dat er nou mee te maken?

Reageren
    Ingrid

Hoi
    Ik ben nu al 2 maanden in spanje aan het werk voor doktersassistente van een knappe man de internist. Hij is 40 en ik ben net 20. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat hij verliefd op me is. En stiekem ben ik dat ook op hem.
    Maar ik weet niet of dit wel zo goed is 20 jaar leeftijds verschil. Hij heeft trouwens ook een vriendin. Maar ik wil hem het liefste wel zoenen. Wat moet ik doen??

Gr. Ingrid

Reageren
    Ingrid

Hoi anoniem,
    Maagdelijke heid heeft niks te maken met iemand leuk vinden of niet. Als hij echt van je houd vind hij dat echt geen probleem. Ik heb het zelfde probleem ik weet echt niet v wat ik moet doen

Reageren
Reageer op: Verliefd op een oudere man/collega
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.