- Piet24 september 2019 om 02:18
Hallo! Ik masturbeer al jaren verkeerd (bekkenstoot, liggen op buiken en wrijven met penis over matras/vloer etc). Ik deed dit al vanaf kind en ben nu 20+. Matruberen (en seks) op de gewone manier is daardoor erg moeilijk en inmiddels onmogelijk geworden. Ik heb inmiddels erectie problemen en kom nauwelijks meer klaar, zelfs niet met de bekkenstoot. Ik ben erg bang dat er een soort pernamente schade is opgelopen ofzo. Heeft iemand hier ervaring mee, vaker van gehoord? Ik zou heel graag willen weten of dit ooit nog goed kan komen en wat ik het beste kan doen.
Ps: de reden dat ik het zoveel jaren heb gedaan is in de eerste instantie omdat ik niet wist dat het schadelijk was. Later vermoedde ik dat wel maar ik vond normaal mastruberen niet lekker en moeilijk, waardoor ik de bekkenstoot ben blijven gebruiken. Inmiddels heb ik een vriendin…! En wil ik erg graag een normaal seksleven kunnen hebben. Ik hoop dat het nog mogelijk is.
2 reactiesReagerenPiet30 september 2019 om 19:15Update: ondanks dat er nog geen reacties zijn, wel alvast een update. Het gaat beter, ik heb een dag of 10 niet gemasturbeerd en gisteren op de normale manier gemasturbeerd. Dit is gelukt!
ReagerenJonas6 mei 2021 om 17:43Duurde het aftrekken lang? Ik heb hetzelfde probleem
Reageren