Zoeken Vraag het forum

Vriendin Zelfvertrouwen ontwikkelen.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Luigi

Beste meneer/ mevrouw.

ik heb nu al een week relatie met een lieve meisje.

zij heeft probleem met zelfvertrouwen zij voelt vroeger vaak angst en deprissief geweest.

en nu is zij gelukkig met mij ik heb haar zelfvertrouwen ontwikkele maar zij durf mij niet eens kus geven of knuffelen ik moest altijd zelf doen haar kus of knuffelen  geven en zij doe te afstand houden.

wat kan er mee te maken met dit zelfvertrouwen?

Hoe zorg dat ik haar langzaam meer open voor lichaam contact.

Zij is ook maagd maar ik doe ook niet te snel seks hebben alleen vind ik knuffelen of kussen wel belangrijk dat zij gewoon ook doen.

alvast bedankt

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is een vraag die ik niet kan beantwoorden. Dat is iets voor een psycholoog

Reageren
    Catootje

In ieder geval er over praten, haar op haar gemak stellen, vragen wat ze fijn vind, samen leuke dingen doen. Als de problemen te groot zijn kan ze hulpverlening nodig hebben. En misschien is ze niet helemaal toe aan een relatie.

Reageren
Reageer op: Vriendin Zelfvertrouwen ontwikkelen.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.