Zoeken Vraag het forum

Ben ik a-seksueel ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Mijn eerste seksuele ervaring was op mijn 23ste levensjaar een beetje laat als je het landelijk gemiddelde pak. Nu was mijn eerste ervaring een blowjob met mijn ex-vriend dat eingelijk me een beetje opgedrongen was!! Ik gaf achteraf aan dat ik niet erg vond!! Maar nadat hij weg was, gaf ik over en voelde ik me vies. Bij onze eerste volop seksuele intercours was dit bij zijn zus in haar appartement! Ik voelde me daar leeg en bij de daad voelde ik buiten mijn eigen lichaam treden en naar mezelf kijken met de vraag in waar ik in hemelsnaam mee bezig was. Ik voelde hem wel in mij gaan, maar voelde geen genot alleen, gevuld door iets wat daar niet hoorde!! Iets wat niet van mij is, was of zal zijn. Hij vroeg ook na elke vrijpartij wat ik ervan vond en bij elke keer gaf ik aan dat ik er ook van genoot terwijl dat niet zo was ” je zou zeggen niet helemaal eerlijk tegenover mijn ex” maar anders kon ik alleen maar zeggen, ik vind het heerlijk tot dat je met je penis in mij komt!! Zoals het al duidelijk is, is die relatie over. Nu zit ik in een 10 jaar relatie ( ook al getrouwd ondertussen) waarbij ik evenmin van seks geniet. Mijn huidige man had geen sekspartner voor mij! Ik ben zijn eerste zal maar zeggen! In begin deed ik wenselijk 2 a 1 x seks hebben met mijn man!! Meer dan dat kon ik niet opbrengen!! Hij is namelijk groter geschapen dan mijn vorige en minder ijverig in voorspel! Ik heb meerdere keren aangegeven wat ik als voorspel fijn vindt ( muziek, dansen, gebeft worden ” wat hij minder leuk vindt om te doen” langzaam langzaam erin doen en klodders glijmiddel gebruiken !! Maar vaak wordt dat ” vergeten” omdat hij nu maar 1x inde 2 maanden met mij seks heeft en het blijkbaar niet kan op opbrengen om aan mij wensen te voldoen!! Ook vaak wacht hij op mij op initiatief en omdat ik helemaal geen enorm lekker ervaring heb genoten!! Zou ik eigenlijk liever seksloos door het leven heen gaan. Ik heb het gevoel dat ik dan gelukkiger door het leven ga, dan dat ik dat nu ben! Steeds de druk te voelen, omdat ik getrouwd ben ik aan het verwachtings patroon moet voldoen om seksuele handelingen te gerechten zo nu en dan! Anders zouden we leven als broer en zus! Ik voel me naderhand ook altijd misselijk of tijdens zelfs, ik laat het over me heen gaan, ervaar de sperma die in mij gaat als zoutzuur en kan niet wachten dat ik naderhand op het toilet het kan lozen!! Ik voel me leeg en alleen ( want hij slaap dan als een roos)en heb dan een aantal uren pijn van ondere, ook al heb ik voor mezelf geregeld dat ik glijmiddel gebruik! Ik ben blij dat het gebeurd is en heb dan even rust!! Ik voel ook altijd buikpijn, kramp en ongemak!! Ik heb nooit echt een ultieme fijn gevoel gehad met seks van begin tot eind altijd wel tijdens of achteraf een pijnervaring, misselijk en of ongemakkelijk ervaring beleef. Ik ben vroeger niet misbruikt, heb ook geen geloof wat seks afkeurt! Geef aan wat ik lekker zou kunnen vinden… Maar ben al jaren nu op gefocust hoe sneller hoe beter, mijn man verontschuldig zich altijd dat hij zo snel klaar is en draait zich om en gaat slapen.. Ik ben allang blij dat het geen minuut langer duurde en ben dan ook mechanis bezig om hem klaar te krijgen! Dat is mijn huidige hoofddoel met seks en zo ervaar ik seks!!! Is er iemand die er wat van vindt van mijn verhaal?!?!?

Reageer op: Ben ik a-seksueel ?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.