- Anoniem12 mei 2015 om 20:21
Nee ik heb niet zo’n grote buik dat die ervoor/erover zit het is niet zo extreem maar heb wel gewoon overgewicht en de balzak is ook wel eens gestimuleerd maar niet echt specifiek bedankt voor de tip
Anoniem12 mei 2015 om 20:24Gaat je vriendin mee naar de uroloog of ga je alleen ?
Anoniem12 mei 2015 om 20:26Die gaat niet mee..nu je het zegt is dat misschien wel handig had er niet aan gedacht wel had ze al toegezegd mee te gaan naar de seksuolooh / psycholoog als het zover komt
Anoniem12 mei 2015 om 20:29Hoeft natuurlijk niet, beste is wat jij verkiest. De uroloog zal je penis en balzak wel bekijen, misschien ook je prostaat, maar je bent nog jong, kans kleiner dus dat je last hebt van prostatitis.
Anoniem12 mei 2015 om 20:31Hmm misschien toch maar even bespreken dan en een prostaat onderzoek is toch altijd inwendig? Zelf zie ik iedergeval niet aan mijn penis/ballen
Anoniem12 mei 2015 om 20:35Ja prostaat onderzoek is inwendig, penis en balzak is uitwendig. Soms kan de uroloog ook een zaadstaal willen onderzoeken.
Anoniem12 mei 2015 om 20:37Dat lijkt me dan persoonlijk niet zo’n prettig gevoel… maar ik weet nu teminste wat ik kan verwachten heel erg bedankt
Anoniem12 mei 2015 om 20:40nou ja, wat bedoel je precies ? Dat is niet pijnlijk hoor en als je zaadstaal moet leveren, ga je even in kamertje apart.
Anoniem12 mei 2015 om 20:42Nouja persoonlijk lijkt het me geen fijn gevoel als er iemand in mijn anus zit maar ik laat me wel verrassen en zaadstaal lijkt me niet heel erg meer ongemakkelijk zeker omdat mijn vader meegaat
Anoniem12 mei 2015 om 20:44nou ja je vader weet ook van je probleem toch, of niet dan ? waarom dan schamen ervoor.
Anoniem12 mei 2015 om 20:49Klopt ik heb het vorige week verteld maar meer het idee dat ik dus mijn seksuele ervaring moet delen en in een kamertje daarnaast moet masturberen dus denk dat het wat gemakkelijker is als ik alleen ga
Anoniem12 mei 2015 om 20:51Wat zei je vader, heeft hij geen tips je kunnen geven ? Nou ja, als je nerveus voelt met je vader erbij, dan ga je best alleen inderdaad.
Anoniem12 mei 2015 om 20:58Vaders reageerde heel goed en vond het erg vervelend en zei meer dingen van heeft ze al oraal gedaan en dat soort dingen misschien helpt dat maar daarmee lukt het nog steeds niet en hij mag wel alles weten alleen misschien krijg ik wel moeite om tot een orgasme te komen omdat het zo “verplicht” moet in een rare omgeving en omdat mijn pa erbij is
Anoniem12 mei 2015 om 21:01Niet zeker dat uroloog zal vragen dat je tot orgasme komt, maar hij zal in ieder geval je wel onderzoeken.
John (moderator)
12 mei 2015 om 21:04Het zou wel eens kunnen, dat je een overspannen bekkenbodem hebt vanwege je rugklachten. Misschien goed om dat ook met de uroloog te bespreken.
- Het onderwerp ‘Geen volledige erectie’ is gesloten voor nieuwe reacties.