Snel klaarkomen – kort toompje

Hallo,

Ik heb een lange voorhuid en een erg strak toompje. Ik heb altijd het probleem dat ik heel erg snel klaarkom, altijd al gehad, ik merk dat ik door de ervaring (ong. half jaar nu) nog niet echt verbetering maak. Ik ben vroeger niet goed omgegaan met mijn eikel waardoor ik er pas op latere leeftijd hygiënisch mee aan de slag ging. Toen ik hem op latere leeftijd voor het eerst weer ontblootte was hij heel erg gevoelig. Dat is nu al veel beter, toen deed het al heel veel pijn als ik hem aanraakte, dat is nu allemaal niet zo.
    Ik kan mijn voorhuid gewoon achter mijn eikel krijgen, maar ik heb dan een grote rol huid daar.
    Maar mijn probleem is dus dat ik heel snel klaarkom, klopt het dat wanneer je je toompje laat verwijderen je minder snel klaar komt?

Reageren

als je je eigen wil laten besnijden heb je kans dat je niet zo gouw klaarkomd.maar als je dat niet wild is dat je eigen keuze.ik ben zelf besneden en kan gemakkelijk 10 minuten rukken voor ik ga spuiten.

Reageren

[quote]was hij heel erg gevoelig. Dat is nu al veel beter[/quote]

Ik denk dat je eikel nog steeds heel gevoelig is.
    Het rolletje achter de eikel kan het probleem niet zijn. Dus het doorknippen van het toompje lijkt me niet de oplossing. Je kunt natuurlijk altijd even met de huisarts overleggen.

Reageren

Hi,

Zit met hetzelfde probleem en twijfel nu tussen besnijdenis of operatie aan toompje. Eikel is niet eens zo gevoelig, maar kom wel vrij snel klaar..Krijg voorhuid wel over mn eikel heen, maar staat dan wel redelijke spanning op toompje. Vroeg me af of jij je probleem al hebt opgelost??

Reageren

Zelfde probleem hier, iemand al een oplossing gevonden?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Snel klaarkomen – kort toompje

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe