Home / Erectieproblemen / gevoel dat penis lekt (ben pas 11)
Hoi,
Ik heb telkens het gevoel dat er vocht uit mijn penis komt en dat mijn onderbroek nat is.
Ik heb al op internet gekeken naar wat het kan zijn maar dan vind ik alleen info over soa enzo. Maar dat soa kan bij mij niet want ik ben nog pas 11 en ben sinds een halfjaartje puber. Wel heb ik gelezen dat je naar het plassen je voorhuid naar achter moet trekken en je eikel goed droog moet vegen, maar dat helpt ook niet. Ik loop hier nu al sinds ongeveer 25 december 2012 mee rond. Ik vind het vies voelen en word er gek van. Alsjeblieft help me!!!
Groeten,
Anoniem
(p.s. is niks psygisch!)
Oops het is al laat.
Zie net je bericht, maar om je van dienst te kunnen zijn heb ik meer info nodig.
Ik begrijp dat het voor jou zeer hinderlijk is.
Groeten, H.
Ik weet niet precies wat u bedoelt met 'meer informatie', maar ik probeer het toch verder uit te leggen.
Ik voel steeds alsof mijn penis een klein beetje warmer wordt en dat er dan twee of drie druppels uit komen. Mij lijkt dan dat je onderbroek ook nat zou moeten worden. Maar als ik naar de wc ga en in mijn onderbroek kijk, is hij kurkdroog (ik ga dan alleen naar de wc om in mijn onderbroek te kijken, niet om te plassen). Ik blijf dan een tijdje staan kijken naar mijn penis om te zien of er werkelijk druppels uit komen, maar als ik mijn broek omlaag heb, is dat gevoel er niet. Als ik mijn broek dan weer omhoog doe, komt het gevoel meteen weer terug. Dit is vooral hinderlijk na het douchen. Als ik een schone ondebroek aantrek dan begint het gevoel meteen weer. Het is dan vervelend om het gevoel te hebben dat je onderbroek nat is en dat je pas weer de volgende avond een schone onderbroek aantrekt.
Ik hoop dat u nu voldoende informatie heeft om me te kunnen helpen.
Groeten,
Anoniem
Hallo Anoniem, ik weet niet wat H bedoelde met direct contact met hem opnemen, maar dat zou ik dus zeker niet doen! Bovendien is het niet toegestaan om privégegevens op het forum te plaatsen. Enfin, jouw vraag is bovendien wel geschikt voor een forum hoor. Maar kan het zijn dat je een blaasontsteking hebt? Misschien een idee dat je eens urine inlevert bij de huisarts.
Groet Emma
Hoi, wat helpt is het slikken van cranberry pillen. Cranberry helpt ter ondersteuning en versteviging van de blaas.
Succes
Hoi allemaal,
Bedankt voor jullie reactie. Ik zal cranberry in gaan nemen. Als dat niet helpt, ga ik naar de huisarts.
Groeten,
Anoniem
Ja, ik hoop dat het jou helpt. Laat je weten hoe het met je gaat?
Groetjes
Hoi allemaal.
(ik reageer een beetje laat)
Ik ben naar de dokter geweest en ik moest in zo`n potje plassen. Dat heb ik gedaan, maar daar kwam niks uit. Nu komt er ook nog eens ECHT wat uit mijn penis, en waarschijnlijk is dat pus. ''Nu moet ik 3 keer per dag een zalfje op m`n eikel smeren en 2 keer per dag in een bad met groene badedas'' Een heel gedoe, maar het duurt maar een week of twee max. Als dit ook niet werkt helpt de dokter me met alles verder. Nogmaals bedankt voor jullie hulp.
Groeten,
Anoniem
Jeetje... pus uit je penis?! Heb je geen antibiotica gekregen? Als die Badedas badjes niet helpen zou ik me maar laten doorverwijzen naar een uroloog. Sterkte!
Jolet
@ Emma: Je insinuatie is meer dan stuitend en beledigend. Kwalijk, waaruit maak je op dat ik op persoonlijk contact uit was? Goed leren lezen, waarna je zou kunnen opmaken dat anoniem (topic starter) het wel heeft begrepen, d.w.z. meer uitleg van de klacht op het forum, wat tot meer duidelijkheid heeft geleid.
Ik ga ervan uit dat forumleden en -bezoekers proberen mee te denken en suggesties te geven, en zeker wanneer de drempel naar HA op dat moment te groot is.
@ Anoniem, ik hoop dat de (corticosteroïde?)zalf i.c.m. Badedas baden geholpen heeft, nadat Jolet's tip om cranberry pillen in te nemen kennelijk niet afdoende was.
Bedankt voor je aanvullende info. Het verbaast me een beetje dat je de pus niet hebt opgemerkt, en dat er niets van te bespeuren viel in je onderbroek.
Misschien heb er daarnaast baat bij om geen strakke onderbroek te dragen, maar een ruime boxer: zo min mogelijk direct contact ermee.
(Ik denk daarbij aan het achterblijven van wasmiddelen, die zeer irriterend kunnen zijn indien deze niet geheel uitgespoeld worden).
De helende eigenschappen van Badedas zijn al decennia bekend, hoe vreemd het ook klinkt.
Zou je ons (jawel Emma: klinkt beter dan 'mij') willen laten weten hoe en of je probleem is verholpen?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!