Beste,
Ik ben 17 jaar en zit met een probleem wat ik al een flinke tijd heb, namelijk sind mijn 14e.
Het probleem is dat ik na een langdurige erectie, of meerdere kortere achter elkaar, zonder orgasme/ejaculatie een ongelooflijke pijn heb aan mijn testikels en aan beide kanten naast de aanhechting van de penis.
Ook is de scrotum té gevoelig om aangeraakt te worden. De pijn is zo hevig dat fietsen en lopen vrijwel ondraaglijk worden en gewoon zitten doet al pijn. De pijn strekt ook uit naar de onderbuik en geeft een misselijk gevoel.
Vele malen heb ik opgezocht wat het kan zijn en kom telkens uit op ontstekingen die indien niet binnen een paar uur behandeld onvruchtbaarheid tot gevolg kunnen hebben. Ik ben hier op mijn veertiende al voor naar de huisarts geweest en ben door gewezen naar iemand die daar meer verstand van had (ik kan helaas niet meer op de naam komen).
Er is uiteindelijk niks gevonden en er werd mij verteld dat ik 'volledig in orde' was. Het is daarna een tijd verdwenen (met name omdat ik toen geen vriendin meer had, maar dat is misschien iets voor een ander forum onderdeel). Misschien is het ook handig om te laten weten dat ik het al had voordat ik echt seksueel actief raakte.
Nu kunnen jullie denk ik wel begrijpen dat ik vrij bezorgd ben en hoop ik dat jullie mij een antwoord op deze verschrikking kunnen geven.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
T.