Home / Erectieproblemen / witte stipjes rond eikelrand
Hallo,
Ik heb reeds geruime tijd witte stipjes rond de rand van mijn eikel. Ik heb er geen echte last van maar ik vind het gewoon raar en niet echt proper (ik dacht eerst aan schimmel). Het is veel duidelijker en echt opvallend als ik een erectie heb.
Hierdoor durf ik er niet zo goed mee naar mijn huisdokter gaan (is een vrouw). Want ik vind het raar om daar misschien met een erectie te gaan staan. Aan de andere kant wil ik er toch uitsluitsel over(wat het precies is) maar aangezien ik er geen erge last van heb vrees ik dat ik het ga blijven uitstellen 🙁
Ik denk dat het geen schimmeltje is want dat zou meer jeuken, ik zal als ik jou was toch naar de huisarts gaan (als je met zoon klacht komt moeten ze wel een mannelijk iemand regelen)
En als je dat echt niet gaat doen, gewoon goed schoonhouden 😉
dat heb ik ook ik ging ook naar de dokter ermee en het bleek dat het gewoon normaal was en ik had daarna ook met haar gedaan want we zijn verliefd op elkaar 🙂
Dit had ik ook! Alleen heb ik recent nog een SOA test gedaan waar Chlamydia uitkwam. 2 pilletjes genomen en het was gegarandeerd weg.. Dit is inmiddels 6 maanden geleden en sindsdien heb ik 2 keer in die 6 maanden een schilferige huid gekregen na het aftrekken met een natte hand. Hierna niet gewassen, kan dit komen door het niet wassen achteraf of door iets anders?
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!