Afgelopen keer tijdens het pijpen proefte ik een bloed smaak in mijn mond. En bleek er bloed in mijn mond te zitten.
Hierdoor ben ik meteen gestopt en zijn mijn vriend en ik gaan kijken waar het vandaan komt.
Nu hebben we niet kunnen achterhalen waar het vandaag komt. Ik heb vroeger wel een bugel gehad, hij had geen wondje en het bloed was na goed spoelen helemaal weg.
Is het erg dat ik mogelijk bloed heb doorgeslikt wat niet van mij is?
En heeft iemand dit ook misschien ook eens meegemaakt?
nee dit kan vaak geen kwaad , jullie hadden beiden geen wondjes en zoals ik begrijp was het maar een kleine hoeveelheid en hoef jullie je daar helemaal niet druk om te maken.
Er zijn ook mensen die bloedworst eten.
Je moet je echter wel druk maken om SOA`S
toch ook hepatitis ofzo door bloed die opgenomen wordt in de maag toch??
Bloed wil je liever niet in je mond hebben, en zeker niet van mensen die ziek zijn. Heeft jouw vriendje seksueel overdraagbare aandoeningen? Zijn jullie beiden getest? En zo nee, waarom hebben jullie dan onbeschermd dus zonder condoom oraal sekscontact? Ook zonder bloed kun je pijpen een SOA krijgen als hij een SOA heeft. In het algemeen geldt trouwens dat bloed, en met name een beetje, door de enzymen in de mond al heel snel wordt stukgemaakt, en daarom vaak weinig kwaad kan. Maar slim vind ik jullie niet, tenzij jullie beiden getest zijn en SOA-vrij zijn. Dan is het pech, en dan zal het probleem dat je vreest alleszins meevallen. Ik acht de kans op een ziekte of een probleem door een paar druppeltjes bloed heel erg klein, zeker als jullie geen ziekte hebben, en al helemaal niet als het bloed van jouw eigen gebit afkomstig is.
Ik heb dit pas ook gehad toen ik mijn vriend aan het pijpen was. Toen ik stopte o te kijken waar het vandaan kwam. Bleek het van mij te komen. Ik had zo hard gezogen dat ik het achterste gedeelte van mn gehemelte open had gehaald door de zuigkracht.
Deze dag had ik me vriend gepijpt en ik woow kijken en opeen massa veel bloed we weten niet wat we kunnn denk wat het zouw zijn of het erg is of nie we maken ons zorgen
Dan maar eens goed kijken of er niet beschadigd is aan de penis bij het toompje bijvoorbeeld
Kan je je niet even normaal gedragen?
Beetje fatsoen mag wel. Onnodige opmerkingen.
John, kijk hier even naar. Iemand denkt grappig te zijn met scheldwoorden, schrijft sommige dingen onder jouw naam en stuurt bedreigingen jouw kant op.
Thanks. Ik had het gezien. Soms komen er onnozele mensen langs. Gebruiker is geblokkeerd