Ik heb een grote bult met een zwarte kop op mijn penis weet iemand wat dit is of heeft dit ook gehad ? Als ik op de bovenkant van de bult druk voelt het zacht maar het is groot en doet zelfs pijn met slapen. Als er iemand een antwoord heeft of het duidelijker kan maken wat het is, graag! ?
Met een schone naald inprikken en zachtjes uitduwen. Waarschijnlijk een bloedblaartje. Je kunt ook trekzalf smeren. Ik denk aan een ontstoken mee-eter.
Oke dankjewel ik heb er foto's van gezien maar niet zeker of het dat is nog andere alternatieven ?
Har, het velletje is er nu af maar er komt geen bloed uit er zit echt wat onder ook heb ik al een lange tijd regelmatig bultjes.
@Jan, als het een bloeduitstorting is, trekt dat vanzelf wel weer weg als je het een poosje met rust laat.
@Anoniem, hier op het forum kunnen wij natuurlijk niet zeggen om wat voor bultje het gaat. Een puistje, een ingegroeid haartje of iets anders. Dan zul je toch echt even naar de HA moeten voor een diagnose.
Het zou een bloeding kunnen zijn. Ga in ieder geval met de klachten naar de huisarts.
Ik heb nu al 3 weken een bloeduitstorting op mijn eikel en hij wordt maar niet minder ik ben al naar de huisarts gegaan maar die zei dat rust goed genoeg was maar het is helemaal niet verminderd ik schaam me er erg voor en wil dat het weg gaat heeft iemand tips en hoelang is het normaal dat hij er zit
Dat kan wel een tijdje duren. Je zult het even moeten afwachten
@ Tandor
gisteren heb ik sex met mijn vriendin gehad waarbij ze mij eveneens gepijpt heeft. Nu voelde ik na de sex wat ongemak en zag ik ineens dit fel rood/paarse bultje zitten langs de paasvuur. Ik ben nu een dag verder en het doet verder geen pijn/jeuk. Het is even glad als de huid eromheen. Is dit een adertje dat is gesprongen? Ik neem aan dat dit geen herpes vlekje is?
Paasvuur=plasbuis
bovendien zie je op de foto dat het rechts ook wat paars/rood kijkt. Dit heb ik altijd al gehad.
Het lijkt zo op een irritatie
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)