Hallo allemaal,
ik heb 2 problemen.. Ik ben wat aan het rondzoeken geweest maar wilde toch bevestiging halen en doe dat dus maar hier.
Toen ik klein was is me alles netjes uitgelegd hoe ik alles moest schoonhouden.. Voor geen reden hebik hier een beetje schijt aan gehad en heb dit dus niet egt gedaan. Rond 13/14 kwam ik er achter wat manstruberen was. De voorhuid was bij mij lichtelijk angegroeit aan de eikelrand maar dit kwam zonder pijn en moeite los na wat maandjes.
Nu ben ik ondertussen 18 jaar en ontdek het volgende.
Het toompje bij mij is geloof ik nooit gescheurd maar er lijkt wel wildgroeiend vlees onder te zitten. Als ik er met mijn vinger overheen ga lijkt het net het einde van een dik trouw(rafelachtig). Ik hoop dat het goed en duidelijk uit leg maar dit komt dus van onder mijn toompje vandaan. Deze 2 kleine stukjes vel(1naar links 1 naar rechts zijn zon 2/3 mm lang en doen geen pijn maar het geeft gewoon een erg vreemd gezicht en ik maak me egt zorgen.
Ook komt er af en toe al ik wi gaan mastruberen meteen al bloed naar boven.. Dit is nu de 2de keer in 2 weken. Ik las ergens anders dat dit een ontstekingtje zou kunnen zijn maar ik wilde een bevestiging. Het bloed is erg dun, helder en wat licht van kleur.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.. Vooral met het eerste.. Want ik zit er niet egt lkkr van in mn vel..
Ik hoop dat ik niet teveel typefoten heb gemaakt maar dat komt omdat ik dit vanaf mijn telefoon doe.
Alvast hartelijk bedankt!
Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt om informatie te zoeken over jouw klachten. Omdat je geen foto hebt geplaatst is het gissen naar hoe het eruit ziet.
Grofweg lijken er twee zaken aan de hand te kunnen zijn.
Het toompje is zwak en strak, en trekt snel stuk tijdens het masturberen.
Of er is inderdaad sprake van een infectie.
Beiden kan de huisarts eenvoudig verhelpen middels een antibioticum, of een behandeling aan het toompje, eenvoudig doornemen.
Als je een foto plaatst, kunnen we het nog beoordelen voor je naar de huisarts gaat, en je misschien een beter advies geven.
Voor nu beterschap, en laat even weten hoe het bij de huisarts ging.
p.s. toen ik de titel las, dacht ik gelijk aan genitale wartten, maar uit jouw beschrijving blijkt dat helemaal niet. Eerder een verkleving die onvoldoende is losgekomen.
Ok gelukkig niet veel ernstigs dus..!!
Ik ga maar langs bij de huisarts denkk.
Tog bedankt voor het advies en ik zal wat achter laten hoe het is gegaan.. Zal wel wat dagen duren hoor..
Succes met de rest van het forum:)
Ik heb dat ook man, maar ik wist niet hoe ik het moest uitleggen enzovoort.. Ik wil langs de huisarts gaan maar ben daar te verlegen voor. Moet ik nu gewoon langs de huisarts gaan ofwat
Bedankt alvast.
MVG, Redje
Lees meer vragen en antwoorden over een gescheurd toompje:
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Toompje+gescheurd&sa=zoeken&siteurl=http%3A%2F%2Fwww.dokter.nl%2F