Harde pijnlijke Ader/Zenuw/Lymfe op penis?

Beste Forumleden,

Na me eentje tijdje rot gezocht te hebben op google en dit forum, kan ik niet echt vinden wat ik wil weten, dus ik hoop dat er misschien mensen zijn hier die er ervaring mee hebben.

Sinds een tijdje heb ik na wat harde sex, en tegen de hoek van de tafel gerent te hebben (geen idee welke de veroorzaker is) boven op mijn penis een harde pijnlijke kabel,een ader of een zenuw?

Van ongeveer de helft van mijn penis loopt hij vanaf de zijkant naar de bovenkant en daarna mijn buik in.

Nu heb ik het idee dat het een ontstoken ader of zenuw is? (Tenzij iemand een ander idee heeft?)

De ''harde kabel'' is verder niet rood of warm.. alleen hard en pijnlijk

Het is echt ontzettend vervelend, want na sex raakt het natuurlijk nog geirriteerder.

Weet iemand hoe je er achter kan komen of het een zenuw of een bloedvat is?
    En hoelang dit zou moeten rusten of wat er aan te doen is?

Reageren

Ga naar de huisarts die de penis en de onderbuik kan onderzoeken.

Reageren

IS er al wat duidelijk?

Reageren

Beste ....

ik denk dat ik hetzelfde probleem heb. Meerdere keren naar de dokter gegaan maar helaas niks kunnen vinden. Hoe is het bij jou afgelopen? Is het al verholpen ? Ik hoor graag uw antwoord tegemoet.

mvg

Reageren

Ik denk ook hetzelfde probleem te hebben. Hoelang heeft het geduurd tot de klachten weg waren bij u?

Reageren

Dit is zeer wsl de ziekte van Mondor. hinderlijk maar ongevaarlijk en self-limiting vaak na 6-12 wkn.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Harde pijnlijke Ader/Zenuw/Lymfe op penis?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe