Ik heb sinds 2/3 maanden een rode voorhuid en als ik niks smeer wordt het heel droog en rood. Ik ben bij de huisarts geweest rond de 2e week van mijn probleem. Het doet niet zeer met plassen en het zit niet rond me plasbuis.ik kreeg toen een lichte zalf en de huisarts zei laten we dit eerst even proberen. 3 weken later mijn probleem was erger geworden het was echt donker rood en als ik niks smeerde voelde het niet prettig het wordt niet dik en er is ook geen afscheiding. Op dit moment ging ik in de ochtend en in de avond onder de douchen en spoelde rustig mijn voorhuid af met lauw water. En uit de douche bleef ik vaseline FNA smeren die ik van de dokter kreeg. Zo lang het vet bleef voelde ik praktisch niets. Maar elke keer als ik keek bleef het wat rood. Vorige week ben ik terug gegaan naar de huid arts en kreeg de volgende zalf voorgeschreven:mometasonfuroaat zalf(hormoon zalf) ik ben nu op dag 7 van het smeren van de zalf en spoel nu 1x per dag mijn voorhuid af in de ochtend en smeer daarna de mometasonfuroaat zalf op mijn voorhuid en wacht dan 15min en combineer dan de vaseline FNA zalf zoals de apotheker adviseerde. Ik kan alleen niet zien of het nou beter gaat want de zalf voelt soms wat licht branderig aan en het wordt nog steeds rood en de huid is dun (volgens mij zijn dit standaard bijwerkingen?) Ik moest dit 2weken smeren en daarna de zalf afbouwen. En mixen met smeren van de vaseline FNA. Hoort het dat de voorhuid wat rood is tijdens het smeren van de zalf ? Ik maak me wat zorgen of dit ooit nog overgaat we zitten ondertussen al bijna op maand 3:( ik durf zelfs geen sex te hebben met mijn vriendin omdat door de hormoonzalf het gewoon niet prettig voelt om een erectie krijgen. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb geen soa's. Alvast bedankt