Hoi Dr,
Door werk heb ik nu heel veel stress en ik merk als ik veel stress heb mijn penis kleiner is vooral de dikte neemt gigantisch af. Als ik dan een errectie probeer te forceren door bijvoorbeeld iets opwindends op te zoeken blijft de penis heel dun, maar wordt tie wel iets langer (beetje semi errect, met de dikte alsnof ik in een bad met koud water zit. Bij de buurt van de eikel swelt tie aan beide kanten minder als ie semi errect is en voelt de penis ook ingekrompen. Bij de eikel is het een heel klein beetje zandloper effect.
Als ik daar dan voel lijkt het daar wat minder doorbloed te zijn.
Dus ik op internet gezocht maar het internet stelt mij niet gerust want die zegt dat dit peyronnie kan zijn. Maar als ik niet gestrest ben is mijn penis normaal, ook in errectie gewoon recht. Ik heb nooit pijn met errecties en ook voel ik geen littekenweefsel of gekke plekken aan de zijkant. Alleen als ik dus gestrest ben en ik forceer een errectie heb ik dit verschijnsel.
Mijn huisarts zegt dat het komt door de stress die een mindere doorbloeding veroorzaakt. Maar ik wil graag ook even jouw mening hierover aangezien ik mij nog zorgen maak. 25 jaar oud.