Ik ben in de 30 en begin dit jaar heb ik een onderhuidse bult gekregen op de zijkant van mijn penis. In het begin was het erg pijnlijk, vooral tijdens de erectie. Na een tijdje is het opengegaan en kwam er bloed en pus uit voor 1 of 2 dagen. Ik vermoed dan ook dat het een steenpuist betrof, die heb ik wel eens in mijn lies gehad en dit voelde exact hetzelfde. Daarom dacht ik er ook niet veel van. Het bleef soms echter een beetje gevoelig/pijnlijk vooral tijdens de erectie. Misschien dat het een beetje onderhuids ontstoken is geraakt, geen idee.
Inmiddels is het niet echt pijnlijk meer, maar er is nog steeds een onderhuidse bult voelbaar. Aan de buitenkant is totaal niks te zien. Het voelt bewegelijk aan, vrij zacht met uitzondering van het midden van de bult dat is een klein beetje hard, grote van een erwt ongeveer en wordt niet echt groter of kleiner.
Als kind ben ik besneden en misschien heeft het er niks mee te maken of is het normaal, maar als ik in het bultje cq de penis knijp zie ik een soort witte melkachtige plakkerige substantie/slijm aan de randen met de huid. Misschien is dit normaal, of heeft het niks met het bultje van doen, maar het viel me nu op.
Omdat het nu al zolang aanwezig is maak ik me inmiddels toch wel een beetje zorgen. Ondanks dat de klachten gevoeligheid/pijnlijkheid steeds minder wordt. Ik woon buiten Nederland in een land waar de gezondheidszorg veel minder is en heb geen vaste huisarts dat maakt de lat om een dokter te raadplegen een stuk hoger.
Iemand enig idee wat het kan zijn? En of ik gewoon nog wat langer geduld moet hebben tot het vanzelf wegtrekt? Of een product dat ik kan gebruiken?
Alvast bedankt.
Ik zou toch willen aanraden om daar mee naar een dokter te gaan