Gedraaide bal?

<"/> Gedraaide bal? - Medische Forum - Dokter.nl

Gedraaide bal?

Hallo, ik maak me een beetje zorgen, omdat sinds gister me bal gedraaid lijkt te zijn en op een andere positie ligt dan ervoor. Echter twijfel ik omdat ik niet kan zeggen dat ik veel pijn heb en of is er geen zwelling echt die ik zie in de balzak. Wat kan er gebeurt zijn dat de bal anders ligt dan ervoor. Ook werd ik misselijk toen ik dat zag, omdat ik dacht dat het gedraaid is.

Reageer

Ook lijkt de bal iets hoger te liggen in de balzak sindsdien.

Reageer

Als je denk dat de bal gedraaid is moet je dokter daarvoor bellen. Dus nu even doen

Reageer

Ik ben vergeten erbij te vermelden dat dit langer dan 10 uur geleden is gebeurt. Sindsdien heb ik geen pijn in de bal, alleen een ongemakkelijk gevoel in me buik onder. Had ik anders geen hevige pijn gehad?

Reageer

Dat hangt af van hoe de bal draait. En of die ook wel is gedraaid

Reageer

Dus dat wilt zeggen dat de bal gedraait kan zijn zonder dat ik daar pijn aan krijg? Of zal er dan eerder niks aan de hand zijn. Kan die ook half gedraaid zijn?

Reageer

Mogelijk is van alles... Neem contact op met de huisarts

Reageer

Ik heb zojuist een afspraak gekregen op het spreekuur.

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Kan ik doodgaan als blijft de bal gedraaid te zijn? Ik ben bang voor een operatie in dat gedeelte.

Reageer

Nee daar ga je niet dood aan.

Reageer

Is een operatie noodzakelijk?

Reageer

Daar kan ik zo toch echt geen antwoord op geven. Ik denk het niet

Reageer

Ik ben geweest op het spreekuur en de huisarts zegt dat het niet gedraaid is.

Reageer

Dat is dan toch prima

Reageer
Reageer op: Gedraaide bal?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif