Balzak zit te hoog

"/> Balzak zit te hoog - Medische Forum - Dokter.nl

Balzak zit te hoog

Ik ben 18 jaar en mijn balzak zit te hoog vast aan mijn schacht. Nu lijkt mijn penis kleiner, terwijl hij best groot is. Hij loopt namelijk nog een stuk onder mijn ballen door en kan hem als hij stijf is daar ook vastpakken. Nu us hij zo'n 15 cm max maar zonder dit zou hij 17-18 cm zijn. Ik zit nog in de puberteit en ben bang dat dit de groei zal beperken. Is er een operatie mogelijk en kan dit vergoed worden? Het heet webbed penis maar kan hierover niks in het Nederlands vinden. Wil graag mijn volle pik terug hebben!!!

Reageer

Uit je beschrijving heb niet de indruk dat je het fenomeen 'webbed penis' hebt. Het is heel normaal dat je een stijve penis onder/achter de balzak kunt voelen in het perineum. Ga dus naar je huisarts, die je kan verwijzen naar een uroloog om het verder te bekijken. Ik denk dat een uroloog er niet aan gaat beginnen als het nauwelijks zichtbaar is als webbed penis. Alleen een cosmetische wijziging lijkt me geen goede medische indicatie, maar ja, dat geldt ook voor veel borstvergrotingen en andere onnodige ingrepen.

Reageer

Ga daarmee naar de huisarts en laat ernaar kijken. Die kan je dan ook vertellen wat eventuele oplossingen zouden kunnen zijn

Reageer
Reageer op: Balzak zit te hoog
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif