Penis

Penis - Medische Forum - Dokter.nl

Penis

Ik zit op voetbal sinds kort daar zag ik dat ik veel meer voorhuid heb dan andere is dat normaal ?? En kan ik later gewoon nog seksen

Reageer

Sommigen hebben een langere voorhuid dan anderen. Maakt dus helemaal niks uit. Beter te lang dan te kort...

Reageer

De lengte van de voorhuid heeft weinig te maken met het seks kunnen hebben. Bij een gezonde voorhuid moet die na ongeveer je 12e jaar wel helemaal afgeschoven kunnen worden. Als dat maar gedeeltelijk kan zou ik dat dagelijks wat voorzichtig oefenen, maar niet overdrijven. Zo kan je steeds wat verder komen.
    Als je de voorhuid niet kunt afschuiven en je nauwelijks iets van de eikel kan zien is het misschien nodig naar de huisarts te gaan. Dan kan er voorhuidvernauwing (fimosis) zijn en dat is heel vervelend. Dat kan steeds erger worden, zodat de opening als het ware bijna dichtgroeit.

Reageer

Dat kan ik niet beoordelen. Maar als je de voorhuid als je penis stijf is, helemaal naar achteren kunt schuiven zodat je eikel bloot komt te liggen, is dat verder geen probleem

Reageer

Ik zal zo kijken 👀

Reageer

De lengte van de voorhuid kan daar dus wel invloed op hebben als de eikel niet bloot kan. En de voorhuid naar achteren kunnen schuiven zodat de eikel bloot komt, zou eigenlijk veel eerder moeten kunnen. Maar het schijnt dat niet alle ouders kinderen dat leren om zo hun penis schoon te maken en te houden

Reageer

Ik heb een ook niet zo n grote penis

Reageer

Ik denk dat als hij stijf is de 10 net haalt en slap 8/7

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Hoe oud ben je?

Reageer

13 jaar.      Moet ik een foto sturen van wat ik denk dat de bedoeling is ??

Reageer

Dan is er met de lengte niks mis in ieder geval.
    Ik ben er geen voorstander van dat je, gezien je leeftijd, daar foto's van plaats op internet. Je moet gewoon kijken of de voorhuid helemaal naar achteren kan zodat de eikel helemaal bloot komt te liggen

Reageer

Ik snap niet goed hoe hij dan ligt ??

Reageer

Je moet gewoon proberen de voorhuid helemaal naar achteren te schuiven zodat de eikel bloot komt te liggen. Met hoe hij ligt heeft dat niks te maken. En anders moet je gewoon gaan staan en dat proberen

Reageer

Ik denk dat het zo goed is

Reageer

als de eikel helemaal bloot komt is dat idd goed

Reageer
Reageer op: Penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif