Witte ‘bult’ op linkerbal?

Hallo iedereen,

Sinds een paar maand heb ik opgemerkt dat op mijn balzak, en dan bij de linkerbal, ik een soort witte bult op de onderkant lijk te hebben. De bult is een paar CM groot, en is niet een 'gewone' puist of pukkel, hier voelt het net iets te hard voor.

Hoewel ik langzaam mijn vraagtekens wel begin te zetten bij deze bult, heb ik niet het idee dat hij qua grootte verandert. Wat ook meespeelt is dat ik er geen last van heb of heb gehad. Ik heb er in het dagelijks leven, maar ook tijdens bijv. seks geen last van. Mijn 'zorgen' komen vooral uit het feit dat ik niet weet wat dit is of wat het kan zijn.

Ik zou graag willen weten wat dit zou kunnen zijn, en natuurlijk wat uw advies zou zijn! Als het het beste is neem ik gewoon contact op met mijn huisarts, maar toch wil ik ook even kijken wat hieruit komt.

Bedankt voor uw tijd!

Reageer

Moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen, maar zoals je het beschrijft zou het een talgbultje kunnen zijn. Dat is een onschuldig verschijnsel, maar omdat het blijkbaar wel een grote is, zou ik er even mee naar de huisarts gaan. Die kan dat vrij eenvoudig weghalen

Reageer
Reageer op: Witte ‘bult’ op linkerbal?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief