Zeurend gevoel rechter teelbal

Hallo allemaal, een aantal jaren geleden heb ik een testikel torsie gehad (gedraaide teelbal) deze pijn was toen niet te beschrijven. Ze hebben hem operatief goed gezet en ik heb er jaren geen echte last van gehad (wel gevoelig maar dat is altijd zo denk ik) nu voel ik al een langere tijd een zeurend gevoel onder dezelfde teelbal, de bijbal wss. Dit zeurend gevoel straalt door naar m’n dijbeen/lies en komt met vlagen. Als ik aan de onderkant druk voel ik intense pijn maar volgensmij heb ik dit altijd gehad wanneer ik erin drukte (gewoon niet doen dus)

Ik vraag me dus of of dat normaal is wanneer je er aan bent geopereerd, dat het af en toe pijn kan doen of dat het iets anders is. Ik wacht vaak met een huisartsbezoek omdat ik bekend ben met het verzinnen van pijn, dmv spier contracties. Iemand een idee of ervaring?

Reageer

Heb je geprobeerd om ontstekingsremmers te slikken? Ik heb dit namelijk ook gehad, en ontstekingsremmers slikken op vaste tijdens heeft het voor mij gedaan. Na twee weken had ik geen zeurende pijn meer.

Reageer
Reageer op: Zeurend gevoel rechter teelbal
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief