Hi,
Om mijn onderkant van de teelbal zit een laag huid (neem aan deel van de bijbal) voel ik in dat huidje een heel klein puntje. Grootte van 1mm. Als ik mijn bal op een bepaalde manier leg kan ik het puntje ook pakken. Dit puntje is dus niet groeiend uit mijn teelbal maar los. Is dit een cyste? En wanneer gaat dit weg? Niet gevaarlijk neem ik aan?
Dankje!
Moeilijk om daar zo iets over te zeggen omdat het zo klein is. Het kan ook gewoon een deel van de bijbal zijn. Onschuldig en ongevaarlijk. Je moet er alleen niet te veel aan zitten
Kan het ook een irritatie bultje zijn?
Heb er natuurlijk wel aangezeten om te voelen hoe dit nou in elkaar zit. Belangrijkste wat ik wilde weten is dat dit niet uit mijn teelbal groeit zoals je kan begrijpen
Zou kunnen
Kan je hier de rest van je leven mee lopen? Levert geen problemen op met kinderen krijgen?
Geen probleem
Feit dat ik het los kan halen en niet vanuit de teelbal komt is een ongevaarlijk teken toch?
Klopt.
Nog een snelle vraag. Een gevaarlijk bultje groeit uit de teelbal toch? dus dan zou je een bult voelen die onderdeel uitmaakt van de teelbal als ik het goed begrijp.
Het miniscule bultje zit bij mij namelijk in het vliesje rondom de onderkant van de teelbal en ik kan hem los voelen dus is geen onderdeel van de teelbal (zit er niet aanvast)
Dankje John.
Excuses! Zo bedoelde ik het niet. Kreeg altijd snel antwoord. Nogmaals excuus!
Kan helaas niet 24/7 online zijn. Kan dus even duren voordat er een antwoord komt.
Een gevaarlijk bultje zit in de regel in de teelbal of op de teelbal. Beiden zijn buj jou niet aan de orde