witte schilfers penis

Sinds een hele tijd heb ik last van witte schilfers, heel droge huid aan penis net onder eikel. Hele huid is precies aan het afschilferen in die zone. Een soa kan het zowiezo niet zijn. Ook bloedt het soms, heb ik soms wondje als ik aftrek bijvoorbeeld. Ook heb ik indruk dat penis niet echt fris ruikt ook al ben ik net gedoucht. Ik douch altijd met lauw water en was penis nooit met douchecreme omdat ik gelezen heb dat het niet goed is voor penis. Maar krijg je hem dan wel proper met gewoon water? Lijkt me toch ook niet zo fris dan. Ik ben man van 43.

Reageer

Het lijkt erop dat je toch een schimmelinfectie hebt. Ga ermee naar de huisarts

Reageer

Ik heb geen huisarts, ik ben net verhuisd. Ik zou het graag zelf oplossen zonder naar dokter te gaan.

Reageer

Je zou het kunnen proberen met Canesten Skin creme

Reageer

Bedankt voor uw antwoord. Dat is in belgië blijkbaar niet te verkrijgen. Ik twijfel of het om schimmelinfectie gaat. Ik heb buiten de witte schilfers en droge huid niet echt symtomen van schimmelinfectie. Ik heb geen jeuk, geen zwellingen, staat niet rood, geen irritaties, geen rode plekken...

Reageer

dan zou je toch een dokter op moeten zoeken

Reageer

Btw Canesten of Canestene is ook in België gewoon verkrijgbaar

Reageer

Bedankt voor uw antwoord, ik zal eens kijken of ze die zalf hier verkopen. Kan het kwaad om die zalf te smeren, als het geen schimmel is? Want ik heb die witte schilfers enkel als ik erectie heb, als penis slap is zie ik niks. Zou ik dan ook de schimmel niet moeten zien? Als ik stijve heb en ruk bijvoorbeeld zie ik schilfers onder eikel, precies of de huid scheurt (is heel droge huid).

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Je kunt het met de zalf proberen. Kwaad zal het niet kunnen

Reageer
Reageer op: witte schilfers penis
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief