Ppp, talgklieren of iets anders?

Ik heb een vraag. Op mijn eikel bevinden zich een hele boel minuscule bultjes huidskleur/wittig. Maar dan bedoel ik echt op m'n eikel niet aan de rand van mijn eikel. Ik heb dit al zolang ik me kan herinneren en toch begin ik me er nu wel zorgen om te maken. Het doet geen pijn en het jeukt niet, ik heb geen problemen met urineren. Enige wat ervoor zorgt is dat het ruwig is en aanvoelt. Ik ben bekend met ppp en talgklieren die voor bultjes zorgen op de penis tijdens de pubertijd. Die fase ben ik nu al redelijk voorbij maar mocht het talgklieren zijn blijft dit dan ook zo zitten na de pubertijd? Of moet ik er vanuit gaan dat dit iets anders is?

Ik hoor het graag, ik probeerde een bijlage erin te zetten maar dat lukte helaas niet.

Reageer

Moeilijk te zeggen, ik zou je dus adviseren om daarmee dan toch naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken

Reageer

Dat lijkt mij het beste. Bedankt voor de snelle reactie en het geeft me nog een soort gerust gevoel dat er niet meteen een slechte conclusie getrokken kan worden.

Reageer
Reageer op: Ppp, talgklieren of iets anders?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief