Beste,
Ik zit al een tijdje met een soort bultje op mijn penis.
Wanneer ik knijp doet het beetje zeer en voelt het hard aan.
Eerst dacht ik dat het gewoon een puist was, maar ik zot et nu al een tijdje mee en het voelt hard aan. Kan u mij aub inlichten wat dit kan zijn?
Alvast bedankt.
het kan een ontstoken talgkliertje zijn. Ga ermee naar de huisarts
Beste John, vandaag komen er precies paarse puntjes op en het is nog groter geworden..
Wat betekent dit? Is er geen andere behandeling mogelijk dan naar de huisarts gaan?
Beste John het is zonet open gesprongen er kwam pus uit en talg ook, hoe kan ik het nu het beste verzorgen?
John is niet 24/7 online,bel de huisartsenpost voor advies voor je straks een wond of onsteking hebt waarmee je in het ziekenhuis belandt.......
Schoon en droog houden. Even in de gaten houden of het niet gaat ontsteken
ik heb dit ook maar ik ben pas 14 is dit normaal?
Dat is niets raars
ik heb een geel bultje op mijn penis en het is best gevoelig wat is het en is het ernstig
Misschien een puistje
Daar kan ik geen antwoord op geven omdat ik niet weet wat het precies is
Hallo ik ben 14 jaar oud ik heb ook 1 rare puistje op mijn lul op de achterkant ietsjes hoger dan mijn ballenzak kweet niet hoelang het daar al is ik ben pas vandaag er achter gekomen dat het er was tijdens het douche de puist ziet er geel rood beetje uit en van binnr licht geel wat moet ik doen moet ik het uit knijpen of gwn met rust laten of naar de huisarts gaan
Aub een snelle antwoord!
Het kan een ontstoken haarzakje of talgbultje zijn. Niets aan doen. Gaat in de regel gewoon vanzelf weer weg