Home / Erectieproblemen / Bultje penis
Ik heb een half jaar geleden een klein roze/rood bultje op mijn penis gehad, welke vanzelf weg ging. Deze is een paar dagen geleden teruggekomen, maar lijkt wel weer wat af te nemen in grootte. Maak me niet erg druk, maar voor de zekerheid toch maar even checken. Dacht eerst dat het gewoon een puistje was, dus heb ik hem uitgeknepen. Nu denk ik een verstopte talgklier, waarbij uitknijpen dus niet handig was. Wat denken jullie?
Een talgkliertje dus en ja, uitdrukken was niet zo handig. Niets meer aan doen, het gaat vanzelf weer weg
Ik heb iets gelijkaardig op een andere plek. Is het weggegaan? Hoelang duurt dat? Ik sukkel er momenteel al 2 maand mee. Heel klein maar vervelend.
Ik heb het ook al dik een maand. Vandaag bij de huisarts geweest. Heeft gevoeld en zit inderdaad pus en talg in de bult. Advies gekregen om met een heet washandje zo’n 3 keer per dag op de bult een paar min te leggen zodat je forceert hem uiteindelijk het bultje open te krijgen. Lukt dit na een week nog niet? Dan moet ik terug en word het waarschijnlijk open gesneden.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!