Erectie problemen

  • #16

    Dat zou je zo idd kunnen zeggen

    Reageer
    #17

    Hallo John , Gisteren bij de apotheek sildenafil teva 100 mg opgehaald 5 pillen en moest betalen 40 euro........wel volgens huisarts doormidden snijden ......vragen , nu stond erop de manier van inname , op de nuchtere maag ? en is het niet gevaarlijk gezien de bijwerkingen ? en kan dit helpen tegen faalangst en telkens te veel mijn best doen ?

    Gr Richard

    Reageer
    #18

    Gebruik:
    Volwassenen (incl. ouderen)
    50 mg circa 1 uur voorafgaand aan de seksuele activiteit, niet vaker dan 1×/dag. Op grond van de effectiviteit en tolerantie, dosering aanpassen van 25 tot max. 100 mg. Inname met voedsel vertraagt het intreden van de werking.
    Daar bedoelen ze dus mee: niet tegelijk met voedsel innemen of niet net voor of na het eten innemen.

    Reageer
    #19

    We zijn bijna 2 weken verder , nog steeds geen verandering, wel elke ochtend een erectie, Die snel weer verdwijnt, wel sinds enkele dagen irritatie tussen balzak/anus, bekend verschijnsel waar ik afgelopen maart voor bij de uroloog voor ben geweest..was niks prostaat normaal echo als rectaal keurig, zal binnenkort beginnen met sildenafil teva...zou het toch faalangst / presatiedrang zijn ?. toch denk ik telkens...als het iets lichamelijks is....waarom dan nacht,s /   ochtend een erectie zoals vroeger ? die meteen verdwijnt als ik wakker ben

    Reageer
    #20

    probeer de sildenafil maar eens

    Reageer
    #21

    Hallo John

    Ik heb nu enkele keren sildenafil teva 100 mg gebruikt, door de helft gesneden 50 mg , Als ik het inneem dan komt de erectie binnen 10 min ...maar wel 3/4 stijf...en niet meer,  en de duur is max 2 uren...Dus met andere woorden werkt wel maar nog niet 100%, Dacht laat het je even weten, p.s nog steeds een goede ochtend erectie .elke ochtend

    Gr Richard

    Reageer
    #22

    Probeer dan een keer een hele

    Reageer
    #23

    Lijkt me...denk ik..een geestelijk probleem ipv lichamelijk...p.s na zaadlosing wordt penis slap..en styf bij opwinding gedurende gebruik van 50 mg pil..binnen 2 uren

    Reageer
    Bereken hier je BMI

    De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

    cm
    KG
    #24

    De meeste penissen worden slap na een zaadlozing...
    En ja zal een beetje psychisch zijn, maar de pillen kunnen je over die drempel heen helpen

    Reageer
    #25

    Hallo John

    Gisteren een pil 100 mg ingenomen..resultaat een bijna volledige erectie 2.5 uren, wat haal ik hier nu uit en wat betekend dit ?Geestelijk/Lichamelijk ...nog steeds een goede ochtend erectie

    Gr Richard

    wel buikpijn de hele nacht

    Reageer
    #26

    Ik ga er vanuit, dat het geen lichamelijk probleem is

    Reageer
Reageer op: Erectie problemen
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief