Hallo iedereen.
Ik ben een jongen van 18 jaar en mastrubeer regelmatig. Met regelmatig bedoel ik elke dag wel een keer mits het uitkomt. Dit doe ik al zo'n 2 jaar ongeveer.
Nu heb ik 4 à 5 dagen geleden een kleine bobbel naast mijn penis (werkelijk naast het begin van mijn penis, de rechterkant) opgemerkt. Hij was erg klein, maar toch zeker merkbaar. Twee dagen later was dit klein bobbeltje uitgegroeid tot een vrij grote knobbel, welke ook begon te irriteren.
Ik had er toendertijd niets aan gedaan, met het idee dat het wel zou wegtrekken. Een dag hierna (eergisteren dus) was het bobbeltje een klein stukje groter geworden en veroorzaakte aanzienlijk meer pijn. Gisteravond deed het bobbeltje zo'n pijn dat ik mijn rechterbeen niet of nauwelijks kon/moest bewegen. Het bewegen zorgde namelijk ervoor dat het bobbeltje tussen de bovenkant van mijn rechterdij en het begin van mijn penis kwam, wat erg pijn doet. Ik heb daarom gisteravond besloten om er toch maar wel hulp bij te halen.
Nu ben ik vanochtend opgestaan met een hevige pijn bij de bobbel. Zelfs heb ik al geconstateerd dat het rond het gebied van de bobbel erg warm is. Met dat idee heb ik een washandje gevuld met enkele ijsblokjes, dichtgemaakt en tegen de bobbel aangezet. Dit doet ongeveer één seconde veel pijn, maar de pijn trekt (door de kou?) daarna snel weg. Dit washandje heb ik nog steeds op de bobbel naast de penis. De pijn is nu een stuk minder, het bewegen van mijn rechterbeen is nog steeds geen geweldige optie.
Nu na mijn ellenlange verhaal; heeft iemand dit probleem ook? Is dit probleem een ontsteking (van het mastruberen, wat ik nu niet meer kan doen door de pijn en grote bobbel) of is er toch meer aan de hand? Hulp hierbij zou erg gewaardeerd worden.
Een erg bezorgde 18-jarige.
P.S > Een huisarts bezoeken zit al in mijn reddingsplan. 🙂
Het was een liesontsteking, ben ermee naar de huisarts geweest.
Toch bedankt allemaal...
Het berichtje was uit 2008. Het is niet erg waarschijnlijk dat je er nog antwoord op krijgt.