1 kleine en een grote/normale(?) teelbal

Ik heb toen ik klein was een ingreep gehad aan een niet ingedaald balletje. Ik merk nu dat ik een volwaardig volgroeide bal en een veel kleiner balletje heb. Ik ben inmiddels wel 32, maar om de een of andere reden maak ik me nu veel vaker zorgen om dergelijke dingen dan dat ik altijd gedaan heb. Misschien heb ik het altijd al gehad.

Is er een reden om mij ongerust te maken? Kan het zijn dat de bal niet helemaal volgroeid is, omdat die op mijn 11e operatief naar m'n balzak is verplaatst? Ik voel aan beide geen harde bulten of iets dergelijks. Heb verder ook geen problemen met erecties of het produceren van sperma.

Reageren

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen...ik zou je aanbraden om dan toch eens naar de huisarts te gaan en ernaar te laten kijken

Reageren

Moet ik me zorgen maken? Kan pas maandag terecht i.v.m. vakantie van de huisarts.

Reageren

Die paar dagen zullen ook geen probleem zijn denk ik.

Reageren

Ben naar de dokter geweest. Deze vertelde me dat het vrij normaal is bij mensen die een dergelijke ingreep hebben gehad bij een niet ingedaalde bal, dat deze kleiner en minder ontwikkeld is. Niks om me zorgen over te maken.

Reageren

Held! Dit maakt mij veel geruster ik heb dit ook meegemaakt en heb juist hetzelfde probleem!

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: 1 kleine en een grote/normale(?) teelbal

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe