Bloedende penis

Beste dokters,

Ik vandaag seks gehad en toen ik mijn penis verstook en hem toen erin stak kwam er bloed en toen zijn we gestopt
    Ik heb het laten bloeden totdat het stopte maar toen ik mijn voorhuid naar achter deed was er een donker rode sliert!! Wat moet ik daar mee doen ?

Mvg

Reageren

Aub antwoord snel ik weet niet wat te doen en heb eigenlijk schrik !

Reageren

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen, waarschijnlijk is je toompje gescheurd. Neem contact op met de huisartsenpost cq arts van wacht

Reageren

Ik kan u het beschrijven mijn toompje is 100% zeker gescheurd maar na de bloeding die redelijk fel was licht er een zwart sliertje die verbonden is met Hey toompje maar heel dun

zou ik het eraf doen of niet ?  Kan het gewoon bloed zijn ?

Mvg

Reageren

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden. Ga naar de dokter...

Reageren

Beste tandor

het is onstaan vanuit een gescheurd toompje het is pijnloos en beweesgelijk en het is verbonden maar met een ultradun rood lijntje

Reageren

Of zou ik mij gewoon eens douche en Mn eikel afspoelen ?

Reageren

Het spijt me heel erg voor je, maar ik kan er zo helaas niets over zeggen...

Reageren

Afspoelen kun je proberen

Reageren

Toen ik Mn penis afveegde met een doekje bleef het erop hange het los gekomen

Mvg

Bijlagen:
    Reageren

Je penis bloedt nu ook niet meer?

Reageren

er is geen bloeding bezig, toen het pas was gebeurd kon ik nog niet eens 1mm mijn vel naar achter doen en Mn eikel was vol bloed maar nu is alles gestopt ik doe mijn vel alleen maar voor de helft naar achter om te kijken zodat het kan genezen

maar toen ik dit afveegde was er geen bloed en wat je kan teken om de foto is dat dat zwarte ding bloed afgeeft

mvg

Reageren

Blijft toch onverlet, dat je er goed aan zou doen om naar de dokter gaan. Je kunt een infectie oplopen. De arts kan er een antibacteriële zalf voor voorschrijven.

Reageren

En wassen met zeep die speciaal gemaakt is voor de penis zorgt dat niet dat alle bacteriën dood geen waardoor en geen infecties kunnen oplopen ofzo want als ik naar een dokter moet gaan zal dat dinsdag zijn en dat vind ik vrij lang 🙁

Reageren

Je kunt met dit soort gevallen ook in het weekend terecht

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Bloedende penis

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe