Mijn penis groeit niet

• Wat moet ik doen?

15 en een half en heb dit dingetje, me vrienden hebben triple misschien wel 4 dubbel dus dit is volgens mij niet normaal. Haar zit goed enzo dit was gescheerd. En ik weet niet of ik een hormoon test moet zoals hierboven staat.

Dat ding is bijna even groot als mn pink.

1. Ik stuur deze foto omdat ik echt niks kan vinden op inernet en ik weet niet wat ik moet
    Reactie

Bijna even groot als mijn pink is wel wat overdreven en ook vrienden met triple en 4 dubbel.
    We zijn niet allemaal hetzelfde. De een heeft meer dan de ander. Hij kan bovendien nog tot je 21ste groeien.
    Je kunt naar de huisarts gaan en het bespreken

Reactie

In je pubertijd krijgt je penis toch een groeispeurt?

Want ik denk dat ik die nog niet heb gehad want hij is denk ik maar 3cm groter dan dat ie was voor pubertijd

Reactie

Eerst maar eens goed meten. En je bent nog volop in de puberteit...

Reactie

Ik ben 13 jaar en mijn penis blijft klein hij is slap 5 en stijf 8 wat moet ik doen

Reactie

Daar zou je dan mee naar de huisarts moeten gaan. Die kan bloedonderzoek doen om te kijken of je hormoonspiegels goed zijn

Reactie

Jongens als je je er niet goed bij voelt en je zorgen maakt, praat er over met je ouders en ga naar de huisarts. Ik heb zelf ook last gehad van problemen met mijn penis (vernauwde voorhuid). En het zal even moeilijk zijn om te praten maar het is het 1000% waard. De huisarts heeft mij nu volledig geholpen en heb nergens meer last van. Praat met je ouders en ga naar de huisarts en het zal gegarandeerd beter gaan.

Reactie
Reageer op: Mijn penis groeit niet
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif

Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief