Besneden

Hallo ik ben sinds eergister 27 november besneden vanwege een te nauwe voorhuid nou heb ik dit laten doen bij het besnijdenis centrum omdat de uroloog eerst wou rekken en strekken met een zalfje en ik had weinig behoefte om maandenlang te gaam kloten en betalen voor niks. Nou is de besnijdenis zelf heel goed verlopen alleen de spuiten deden pijn maar voorderest viel het reuze mee, nou kwam ik erachter dat er sinds gisterochtend een blaar op mijn eikel zit, ook is er nog geen korstje ofzo en ziet het er allemaal een beetje raar uit bij de hechtingen zie ik nog een beetje lossig vel zitten en af en toe komt er een heel klein beetje bloed vanaf. Heeft iemand hier ervaring mee of herkent iemand zich hierin? Ik had het centrum gister gebeld en hun zeide dat de blaar kan komen vanwege het feit dat het besneden is en een beetje is geschrokken ervan zegmaar en dat ik het moest aankijken een paar dagen. Ook doe ik er nogsteeds losjes een gaasje en een klein verbandje op vanwege de gevoeligheid van de wond en de dop. Groetjes

Reageer

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen...
    Dat verhaal van die blaar is wel een beetje vreemd. kijk het even 2 dagen aan. Het ziet er de eerste dagen allemaal wat vreemd uit.

Reageer

Jaa ik schrok erg van die blaar ineens maar hij doet gelukkig geem pijn ofzo alleen heb ik wel steeds een raar gevoel alsof ik steeds aan het druppelen ben en als ik dan naar ee wc ga is het droog. Hij ziet er gelukkig niet heel blauw uit en ik merkte vanochtend dat hij al kleiner werd.

Reageer

Even afwachten. Vanaf morgen zou je even kunnen badderen in Badedas Classic. Dat voorkomt infecties en bevordert de genezing. Het is wel heel belangrijk dat je alles goed droog dept.

Reageer

Oke ik zal dat morgen gaan proberen maar lossen de hechtingen dan niet op? Is dat een beetje fijn spul of prikt het heel erg als je hem erin doet ?

Reageer

Hallo,

Die blaar zou kunnen komen omdat misschien je voorhuid verkleefd zat aan de eikel. Dat was bij mij het geval. Ik heb ruim 14 dagen een blaar op de eikel gehad. Ter grote van een duimnagel Ze moeten als het ware de voorhuid van de eikel pellen. Het badderen in badedas classic is zeker aan te raden 2 x per dag 10 minuten. En dit prikt niet en de hechtingen lossen hier niet van op. En probeer de penis omlaag te dragen. Dit voorkomt zwellingen.

Succes.

Reageer

Even een rectificatie de penis moet omhoog gedragen worden ipv omlaag. Verrekte spellingcontrole.

Reageer

Ooh okee jaa de dokters hebben niet gezegt dat er iets verkleefd zat maar ik heb ook gewoon met me oordopjes in gelegen dus ik heb ook niks gehoord verder. Het is wel een vreemde blaar vind ik het is een bolletje met een staartje zegmaar. Met de badedas ga ik zeker morgen beginnen moet ik gewoon een bad vol laten lopen of de penis in een kom met badedas en water hangen?

Reageer
    Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
    KG

Je kunt een kommetje gebruiken, maar het is ook lekker om er in te baden ...
    Je moet alleen zorgen, dat wanneer je een kommetje gebruikt, dat je niet te veel Badedas gebruikt en het MOET Badedas Classic zijn.

Reageer

Oke top dan ga ik daar morgen gelijk aam beginnen, verder viel het mij op dat ik op mijn verband {gaasje met vaseline en heel dun verbandje} iets geligs zit wondvocht misschien? Is dit normaal dat dat nogsteeds eraf komt

Reageer

Dat is een normaal verschijnsel

Reageer

Nou heb ik weer het verband verwisseld en even gedoucht en er is nog weinig veranderd ik heb een verdikking op jet staafje en onder aan de eikel waar de hechtingen zitten het viel mij ook op dat de hechtingen aan de bovenkant er goed uit zien maar aan de zeikanten en onderkant steekt er nog een beetje vlees uit ook komt er nogsteeds iets licht geligs uit de wond en een heeeel klein beetje bloed. Ook vond ik op mijn verband nog bloed en iets geligs maar ik weet niet wat het is. Ik word er persoonlijk een beetje moedeloos van. De dokter zei tegen me dat de verdovingen het ergst waren maar als ik dit had geweten had ik het nooit gedaan !

Reageer

Dat gele zal wat wondvocht zijn. Je zult nog even geduld moeten hebben. Als je er ongerust over bent, ga dan naar de chirurg of je huisarts en laat ernaar kijken.

Reageer

Ja de arts die mij heeft behandeld belt mij zo en dan zal ik vertellen hoe het is en dan hoop ik dat hij zegt dat het normaal is, ik las ook dat je na 5 dagen al zou kunnen werken maar ik vraag het me af. Ik heb het ook weer lichtelijk ingesmeerd met vaseline alleen ik had geen normale droge gaasjes meer en heb er een vettige op gedaan weet niet of dit uit maakt?

Reageer

Dat is op zich niet zo goed. Dat remt de genezing van de wondjes af...die moeten namelijk liefst droog blijven

Reageer
Reageer op: Besneden
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief